Susa
New member
Droom jij maar lekker verder...
Ook in de nieuwe verkiezingen zal links geen meerderheid halen...
Waarom dan niet ?
Waarom dan niet ?
En de VVD niet meer de grootste. :duim:
De hulp van Erdogan is er niet meer.
En de belofte van geld uitdelen voor bepaalde groepen kan hij niet waarmaken door een tegenvaller van bijna 5 miljard..
Maar dat had ik een paar pagina's terug al aangegeven.
Precies dat. Dat er nog steeds mensen zeiken over het feit dat Bos wellicht een miljard teveel zou hebben betaald onder fucking tijdsdruk. Wat zou de schade zijn als hij dat niet had gedaan? Rutte zijn goede optreden wat betreft Erdogan was overigens een toonbeeld van een goede samenwerking met de PvdA. Het aandeel van de PvdA was eigenlijk groter dan die van Rutte. Schandalig dat de kiezer de PvdA niet heeft beloond.
Het allerergste vond ik nog dat Telegraaflezers over de rooie waren dat Bos een Rayban zonnebril had gedeklareerd.
Ik heb zo'n hekel aan dat graftyfuskutvolk.
Over de afsteaffing van de PvdA kan ik eigenlijk nog steeds niet met mijn pet bij. Ik vond het overigens klasse van Rutte dat hij tijdens de verkiezingsavond aangaf dat hij dat betreurde.
Hoezo is het CDA conservatief geworden? De standpunten op medisch en ethische kwesties van het CDA zijn al tientallen jaren hetzelfde. Voor de rest stemmen ze over het algemeen gewoon mee met de VVD. Als je een blok van VVD en CDA inricht heb je al meer dan 50 zetels die praktisch hetzelfde denken, want ook bij de VVD is zo'n euthanasie, donor of drugswet geen vanzelfsprekendheid. Beetje onzinnig om dan naar 1 partij te wijzen.Even serieus. Het probleem is natuurlijk niet de VVD in deze formatie, Rutte is zo flexibel als een elastiekje en wil dolgraag een nieuw kabinet achter zijn naam hebben. Het probleem is dat het CDA zo ongelofelijk conservatief is geworden dat dat de andere partijen afschrikt. Als het CDA niet aan tafel had gezeten of nodig was voor een meerderheid was het al rond.
Waarom dan niet ?
De vraag stellen is hem beantwoorden.Kap gerust eens met dat "de hulp van Erdogan"
Ik krijg daar spontaan de slingerschijt van.
Die "hulp" waar je zo irritant naar refereert, is te danken aan Rutte die zijn verantwoordelijk neemt. Door samen met de PvdA zitting te nemen in een regering om het land uit de crisis te helpen. Wouter Bos nam ook zijn verantwoordelijk door daadkrachtig op te treden tijdens de kredietcrisis.
Maar nee, ga vooral door met alles doodpissen.
Wat heeft de SP voor Nederland gedaan?
Wanneer je als PvdA zijnde de minister van financi?n levert, maar niet door hebt wat er daadwerkelijk bij de banken en op de beurzen zich afspeelt. (al is dat de na?eve versie)
Het sociale stelsel laat afbrokkelen, ik ben me rot geschrokken wat mijn vader allemaal moet betalen voor zijn ziekenfonds en hoe weinig hij er nog voor terugkrijgt de laatste keer dat ik in Nederland was. Dan heb ik het nog niet eens over zorg en dat soort zaken. Dan zijn er mensen die het hebben over graaigeneratie, maar die zijn blijkbaar in het verhaaltje getuind dat er niet genoeg geld zou zijn om dit nog te kunnen betalen... haha flikker toch op, er is geld zat bij een aantal kleine groepen, geld zat.
Bovendien het spelletje van de echt kapitaalkrachtigen gewoon meespeelt in de Eurogroep ten koste van Griekenland en de belastingbetaler en ten faveure van de weer de banken en dus je doelgroep daadwerkelijk weer in de steek laat.
Dan laat ik die 80 miljard die per maand wordt bijgedrukt in de EU en wat er daadwerkelijk mee gebeurd nog maar even buiten beschouwing.
De rechten van de arbeider (oud woord, waar zat dat ook al weer in verwerkt) in Nederland zijn een lachertje geworden en vaste aanstellingen zijn niet langer de norm en steeds meer een uitzondering.
De rijken worden rijker en de middenklasse tsja vul zelf maar in.
Het is echt niet meer dan logisch dat de PvdA is afgestraft, want ze staan nergens meer voor. De briljante beslissing om campagne beest Ascher de boel voor de verkiezingen nog even over te laten nemen bezegelde het lot. (dat vond ik nog wel de leukste) Die man heeft toch geen uitstraling.
Nee niet meer dan logisch en terecht dat de PvdA is afgestraft. Op welke partij je dan wel zou moeten stemmen als links persoon zijnde is een moeilijker verhaal en verklaard op dit moment de moeilijke tijden die dit spectrum doorgaat.
Ik wou nog een mooie slotzin plaatsen die er een beetje een geheel van maakte, maar ik ga maffen.
O ja en mensen die in loondienst zijn en op de VVD stemmen zijn sukkels, maar da?s logisch.
Die kun je zeker parkeren maar D66 ziet op tegen een christelijk+conservatief blok. Dan ben je als D66 gegarandeerd de verliezer.
De VVD is in deze ook onaantastbaar omdat de VVD gewoon nodig is voor elke logische samenstelling. Dan kunnen er een paar nog dromen over een kabinet zonder VVD, maar dat is gewoon praktisch onhaalbaar.Het CDA komt ook nog wel aan de beurt. Die heeft sowieso in aanloop naar de breuk al de nodige kritiek gekregen. D66 heeft ook al kritiek gekregen. Rutte heeft zijn VVD ondanks een vleugelpositie toch aardig gepositioneerd. Die lijkt vrij onaantastbaar. Wil zogenaamd met iedereen praten behalve met de PVV.
Wanneer je als PvdA zijnde de minister van financi?n levert, maar niet door hebt wat er daadwerkelijk bij de banken en op de beurzen zich afspeelt. (al is dat de na?eve versie)
Het sociale stelsel laat afbrokkelen, ik ben me rot geschrokken wat mijn vader allemaal moet betalen voor zijn ziekenfonds en hoe weinig hij er nog voor terugkrijgt de laatste keer dat ik in Nederland was. Dan heb ik het nog niet eens over zorg en dat soort zaken. Dan zijn er mensen die het hebben over graaigeneratie, maar die zijn blijkbaar in het verhaaltje getuind dat er niet genoeg geld zou zijn om dit nog te kunnen betalen... haha flikker toch op, er is geld zat bij een aantal kleine groepen, geld zat.
Bovendien het spelletje van de echt kapitaalkrachtigen gewoon meespeelt in de Eurogroep ten koste van Griekenland en de belastingbetaler en ten faveure van de weer de banken en dus je doelgroep daadwerkelijk weer in de steek laat.
Dan laat ik die 80 miljard die per maand wordt bijgedrukt in de EU en wat er daadwerkelijk mee gebeurd nog maar even buiten beschouwing.
De rechten van de arbeider (oud woord, waar zat dat ook al weer in verwerkt) in Nederland zijn een lachertje geworden en vaste aanstellingen zijn niet langer de norm en steeds meer een uitzondering.
De rijken worden rijker en de middenklasse tsja vul zelf maar in.
Het is echt niet meer dan logisch dat de PvdA is afgestraft, want ze staan nergens meer voor. De briljante beslissing om campagne beest Ascher de boel voor de verkiezingen nog even over te laten nemen bezegelde het lot. (dat vond ik nog wel de leukste) Die man heeft toch geen uitstraling.
Nee niet meer dan logisch en terecht dat de PvdA is afgestraft. Op welke partij je dan wel zou moeten stemmen als links persoon zijnde is een moeilijker verhaal en verklaard op dit moment de moeilijke tijden die dit spectrum doorgaat.
Ik wou nog een mooie slotzin plaatsen die er een beetje een geheel van maakte, maar ik ga maffen.
O ja en mensen die in loondienst zijn en op de VVD stemmen zijn sukkels, maar da?s logisch.