Binnenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

leo1949

Well-known member
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Niemand praat het gedrag van Henry Keizer goed, maar jij wel dat van Bert van der Roest.
 

leo1949

Well-known member
Dat van Bert van der Roest is ook niet goed te praten dat ben ik met je eens, het enigste wat ik wel goed praat is dat hij nu aan het terugbetalen is.
Nu Henry Keizer nog. Maar ik heb niet alleen Henry Keizer genoemd maar ook zoveel andere vvd-ers die het niet zo nauw nemen met de zuiveringseed.
En eerder had ik het al over de 3 machten die elkaar behoren te controleren, waarom gebeurt dit niet?
Het OM moet ministers, staatssecretarissen en kamerleden kunnen en mogen controleren dan pas zal de integriteit verbeteren.
Het OM zou bijvoorbeeld controlerend lid van het presidium kunnen zijn.
 
Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Leo, laat je niet gek maken. Je hebt gewoon gelijk. Trek die beerput vannde vvd maar open :duim:
 

Max

Administrator
Forumleiding
QUOTE=SanMark.;292394]Tuurlijk wel . Van zijn dikke pensioen waar hij nauwelijks voor betaald heeft. Zit ond geld een beetje op te vreten.[/QUOTE]

Rupsje nooit genoeg is nooit tevree.
 

Ska P 187

Well-known member
Als jullie wat minder op internet zouden zitten en wat harder zouden werken dan zet je gewoon wat opzij of je investeert het goed.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Net weer wakker na zijn si?sta en dan dat soort dingen uitkramen vanuit zijn hangmat.
 

leo1949

Well-known member
Belachelijk dat de linkse media alleen rechtse politici aanpakken.

Daar zal waarschijnlijk wel een reden voor zijn.

Bijvoorbeeld deze, de VVD voerde in 2016 met maar liefst 15 affaires wederom de politieke integriteitsindex van Nederland aan. (bron: FTM)
En ja je hebt gelijk dat het gemeen is van links om met de waarheid op de proppen te komen om zo vele Graaifeestjes te versjteren.

Daarom stelde ik ook voor om het presidium uit te breiden met een zetel voor het OM "Je weet wel van de 3 machten in Nederland die elkaar behoren te controleren"
want 15 integriteitsaanvaringen in ??n partij in ??n JAAR is wel een beetje veel van het goede.
 

leo1949

Well-known member
15 ja dat heb je goed gelezen "Dat is elke maand 1 keer" en dan hou je er nog 3 over om te verdelen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan