Binnenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

U.G.

Well-known member
Wanneer jullie een huisje bij me huren zijn jullie van harte welkom.

Thanx bro. Ik ken dat hele Iberische schiereiland gewoon niet Enkel Lissabon, Algarve, Baskenland en een keer Sevilla. Het noorden van Portugal bijvoorbeeld, wat best spectaculair schijnt te zijn, ken ik niet. Volgend weekend ben ik alvast ff op Algarve.

Die kust van jullie heeft niet echt op de planning gestaan, maar eigenlijk wel een apart om een keer de tegenpool te bezoeken.
 

JMD

Well-known member
Sylvana moet de naam van haar partij aanpassen. Dat heeft een rechter bepaald. Er was al een stichting die zo heette.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Stelletje racisten. Ze hadden ook die stichting en het grondwetartikel kunnen hernoemen.
 

Fenerium

Member
Stelletje racisten. Ze hadden ook die stichting en het grondwetartikel kunnen hernoemen.

Ik werd laatst ook uitgemaakt voor racist, seksist en huisslaaf omdat ik een gesprek had over mijn sympathie voor de FvD. Kwam de conducteur er nog bij dat ik mij koest moest houden omdat de medereizigers last hadden van mij. Nou nee, het was 1 individu die het nodig vond zich te mengen in een gesprek waar hij blijkbaar geen kaas van had gegeten. Noem het gerust een cognitieve stoornis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan