Binnenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mario

Well-known member
Geen verrassing toch? Groen Links gaat echt niet plaats nemen in welke regering dan ook, net als de SP trouwens.
 

leo1949

Well-known member
De SP heeft nog nooit ergens verantwoordelijkheid voor genomen, dus daar zit je wel goed.
Dat klopt niet.
SP heeft een voorstel gedaan om haar verantwoording te nemen maar wil niet het beleid helpen waar we nu al 30 jaar onder gebuikt gaan.
vvd wil toch een kabinet waar rechts zijn vingers bij kan aflikken wat moet je dan met een linkse partij dan moeten ze maar met de PVV in zee gaan die is ook rechts.
SP laat zich niet slopen door de Apep van de Nederlandse politiek.
 

SanMark.

Well-known member
Dat klopt niet.
SP heeft een voorstel gedaan om haar verantwoording te nemen maar wil niet het beleid helpen waar we nu al 30 jaar onder gebuikt gaan.
vvd wil toch een kabinet waar rechts zijn vingers bij kan aflikken wat moet je dan met een linkse partij dan moeten ze maar met de PVV in zee gaan die is ook rechts.
SP laat zich niet slopen door de Apep van de Nederlandse politiek.

Alle keren als puntje bij paaltje komt loopt de SP weg.

Gelukkig wil de VVD wel verantwoordelijkheid nemen, anders waren we al jaren een stuurloos land geweest.

Nu ben je bijna 70 jaar oud en dan kun je VVD niet met hoofdletters schrijven ?
 

leo1949

Well-known member
Alle keren als puntje bij paaltje komt loopt de SP weg.

Gelukkig wil de VVD wel verantwoordelijkheid nemen, anders waren we al jaren een stuurloos land geweest.

Nu ben je bijna 70 jaar oud en dan kun je VVD niet met hoofdletters schrijven ?

SP heeft een voorstel gedaan om haar verantwoording te nemen.
Het word tijd dat de vvd stopt met die zogenaamde verantwoordelijkheid we gaan al 30 jaar gebukt onder hun beleid.
En die hoofdletters moeten ze eerst maar verdienen.
Apep heb ik wel met een hoofdletter geschreven omdat dat een naam is. :heinz:
 

Maasveld

Well-known member
SP heeft een voorstel gedaan om haar verantwoording te nemen.
Het word tijd dat de vvd stopt met die zogenaamde verantwoordelijkheid we gaan al 30 jaar gebukt onder hun beleid.
En die hoofdletters moeten ze eerst maar verdienen.
Apep heb ik wel met een hoofdletter geschreven omdat dat een naam is. :heinz:
Schijnverantwoording heet dat. Ze weten dondersgoed dat hun zogenaamde voorstel er nooit doorheen zal komen, maar nu kunnen ze wel weer lekker roepen dat ze hun verantwoordelijkheid wilden nemen.
 

Maasveld

Well-known member
Moet ik er overigens bij vermelden dat ze deze keer ook echt geen drol te zeggen hebben gezien de verkiezingsuitslag. Niet weten te profiteren van het megaverlies van PVDA, dan heb je het dramatisch gedaan.
 

leo1949

Well-known member
Schijnverantwoording heet dat. Ze weten dondersgoed dat hun zogenaamde voorstel er nooit doorheen zal komen, maar nu kunnen ze wel weer lekker roepen dat ze hun verantwoordelijkheid wilden nemen.

PvdA heeft die zogenaamde verantwoording wel genomen en we hebben gezien wat de uitkomst is,
Daarom vergeleek ik de vvd met Apep.
Apep is in de Egyptische mythologie een reusachtige slangendemon die probeerde bij zonsopkomst en zonsondergang de zonnegod Ra op te slokken.
En dat is wat de vvd doet met linkse partijen en de SP legt zijn kop niet onder het hakblok en PvdA heeft leergeld gehad.
 

leo1949

Well-known member
Moet ik er overigens bij vermelden dat ze deze keer ook echt geen drol te zeggen hebben gezien de verkiezingsuitslag. Niet weten te profiteren van het megaverlies van PVDA, dan heb je het dramatisch gedaan.

Vvd heeft meer zetels verloren dan de SP. :jerry:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vvd heeft meer zetels verloren dan de SP. :jerry:

Van bijna drie keer zo groot naar ruim twee keer zo groot als de SP. Dat terwijl de VVD regeringsverantwoordelijkheid heeft genomen de afgelopen keer en velen keren daarvoor en de SP sinds haar bestaan vooral hard nee roept.
 

SanMark.

Well-known member
Daarom vergeleek ik de vvd met Apep.
Apep is in de Egyptische mythologie een reusachtige slangendemon die probeerde bij zonsopkomst en zonsondergang de zonnegod Ra op te slokken.
En dat is wat de vvd doet met linkse partijen en de SP legt zijn kop niet onder het hakblok en PvdA heeft leergeld gehad.

Omdat niemand op je 'grapje' reageerde leg je het zelf maar even uit .

Dan weet je meestal al dat het niet zo'n goed grapje is.
 

Mario

Well-known member
Men moet nu met de CU aan tafel, of een minderheidskabinet vormen. Veel andere smaken zijn er niet. De PVV is ook geen optie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlandse politiek

Lijkt mij na het gedrag van Pechvogel niet dat dat nog een optie is. Die heeft gegokt op Klaver en verloren.

Die moest eerst na buiten toe GL laten weglopen. De eerste keer ging dat geruisloos, dus moest het nog een keer over.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan