Wanneer gaat de SP eindelijk eens zijn verantwoordelijkheid nemen? Of gaat dat de eeuwige protestpartij blijven?
Lekker tomaatjes gooien.
Ze hebben hun verantwoordelijkheid al genomen door de VVD niet te helpen met hun splijtzwammenpolitiek.Wanneer gaat de SP eindelijk eens zijn verantwoordelijkheid nemen? Of gaat dat de eeuwige protestpartij blijven?
Lekker tomaatjes gooien.
D66 wil met SP ?n de PvdA....
D66 wil niet met CU, maar CU ook niet met D66.
Gaat lekker....
Dat wordt wel kerstmis voordat dit allemaal rond is.
Ah, heet dat tegenwoordig verantwoordelijkheid nemen? Weer wat geleerd.Ze hebben hun verantwoordelijkheid al genomen door de VVD niet te helpen met hun splijtzwammenpolitiek.
VVD in de armen dwingen van de PVV is een hele goede tactiek.
Ik ben wel benieuwd naar wie er dan gesloopt word.
Gelukkig zal Nederland niet gespleten worden tussen links en rechts als we de regering volgens SP-voorstel krijgen zonder dat de 2 grootste partijen van het land (die toevallig rechts zijn) daar onderdeel van uit maken.:duim:Het is maar wat je het splijten van Nederland noemt natuurlijk.
Wanneer gaat de SP eindelijk eens zijn verantwoordelijkheid nemen? Of gaat dat de eeuwige protestpartij blijven?
Lekker tomaatjes gooien.
De VVD laat zich helemaal nergens toe dwingen man, hou is op met die onzin. Voor iemand van jouw leeftijd zou ik toch denken dat je iets realistischer in het leven staat.
Nee de SP samen in ??n regering met de VVD is lekker realistisch. Laat die PP van de lage landen het maar lekker zelf uitzoeken.
Voor straf zouden ze dat eigenlijk moeten doen. VVD en PVV.Ze hebben hun verantwoordelijkheid al genomen door de VVD niet te helpen met hun splijtzwammenpolitiek.
Ik ben wel benieuwd naar wie er dan gesloopt word.
Er gaat dan toch gepraat worden over de combinatie VVD-CDA-D66-CU. Hoewel, eerst gaan Pechtold en Segers praten.
Pechtold speelt al een paar dagen "hard to get". De onderhandelingen gaan echt wel rond komen nu. Prima kabinet mi.
Nou ja afwachten maar..
Wie zou er vice premier worden Pechtold of Buma ?
Allebei kan ook. Paars had ook 2 vice-premiers.Nou ja afwachten maar..
Wie zou er vice premier worden Pechtold of Buma ?
En daar geloof jij in dat dat gaat gebeuren?PvdD kan trouwens ook nog als vierde partij.