Binnenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maasveld

Well-known member
Ik heb een jaar geleden al gezegd dat het me niets zou verbazen dat we vaker dan ??n keer naar de stembus zouden moeten gaan. Alleen een minderheidskabinet kan dat nog verhinderen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De PvdA neemt wellicht haar verantwoordelijkheid. Nieuwe verkiezingen lijkt mij ook prima. Volgens mij moet dat wel een positieve verschuiving opleveren.
 

JFK

Well-known member
Ik denk dat nieuwe verkiezingen niet gaan helpen.
Maar er moet heel wat gebeuren voordat men zo'n beslissing gaat nemen. Ik zie het ook niet gebeuren. Gelukkig maar.
 

SuikerBrood

Well-known member
Ik word wel een beetje moe van die term 'je verantwoordelijkheid nemen'

We hebben gezien wat het met de PvdA gedaan heeft.
 

leo1949

Well-known member
Verantwoordelijkheid nemen is je partij laten slopen dat hebben we al met de PvdA gezien.
Wat gemeen he dat de linkse partijen daar geen zin in hebben.
Nieuwe verkiezingen zou een betere oplossing zijn.
Maar ik denk dat de VVD dat niet wil want dan lopen ze het risico dat een andere partij de grootste word
want in tegenstelling tot de laatste verkiezing missen ze dan de hulp van Erdogan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik word wel een beetje moe van die term 'je verantwoordelijkheid nemen'

We hebben gezien wat het met de PvdA gedaan heeft.

Je doel als politieke partij zou moeten zijn om zoveel mogelijk van je politieke programma uit te oefenen. Dat lukt je beter als regeringspartij als oppositiepartij. Linkse partijen behoudens de PvdA die denken echter dat als zij mogen regeren hun volledige programma wordt uitgevoerd. Zo werkt het dan ook weer niet. Wat fantastisch dat men probeert zoveel mogelijk zetels te halen en te behouden zonder er iets mee te doen. Lever ze dan lekker in.
 

SanMark.

Well-known member
Verantwoordelijkheid nemen is je partij laten slopen dat hebben we al met de PvdA gezien.
Wat gemeen he dat de linkse partijen daar geen zin in hebben.
Nieuwe verkiezingen zou een betere oplossing zijn.
Maar ik denk dat de VVD dat niet wil want dan lopen ze het risico dat een andere partij de grootste word
want in tegenstelling tot de laatste verkiezing missen ze dan de hulp van Erdogan.


Ik snap niet dat jij altijd zo tegen de VVD aan schopt. Jullie generatie staat bekend als de graai generatie. Dat jij van al die voordelen niet hebt geprofiteerd (tenminste dat maak ik een beetje op uit je teksten) is je eigen domme schuld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan