Pascallovic
Well-known member
Werkte de vorige keer ook zo lekker. Mag je in 2 kamers om meerderheden bedelen.Waarom eigenlijk geen minderheidskabinet?
Werkte de vorige keer ook zo lekker. Mag je in 2 kamers om meerderheden bedelen.Waarom eigenlijk geen minderheidskabinet?
Jij noemt het bedelen, ik zou het eerder "politiek bedrijven" willen noemen.
Gezien de belasting hervormingen die er moet komen, heb je echt een coalitie nodig met een meerderheid. Anders wordt dat helemaal niks.Jij noemt het bedelen, ik zou het eerder "politiek bedrijven" willen noemen.
Dat is nu juist wat ze niet zouden moeten doen in de 1e kamer.
Dat is nu juist wat ze niet zouden moeten doen in de 1e kamer.
In de 1e kamer niet, nee. Gewoon wetjes toetsen en verder niet ouwehoeren.
Eens. Kennelijk hebben we steeds minder capabele mensen die dat kunnen. Misschien maar wat DVK-ers installeren. Een dag in de week Den Haag moet voor de meeste wel te doen zijn en anders gaan we de handel gewoon digitaliseren.
Ja, die linkse samenwerking is een garantie voor succesLaten ze maar met de CU of nog beter met de SGP verder gaan dan wordt de meerderheid in de kamer niet te groot en valt het kabinet iets makkelijker.
De linkse partijen kunnen beter gaan samenwerken en niet in een kabinet gaan.
Dan word je met de volgende verkiezing niet minimaal gehalveerd door dat rechtse gedoe.
Dat lijkt me niet alleen goed voor Nederland, maar voor ook voor Europa en de rest van de wereld.Gevegt als premier dan maar?
Ja, die linkse samenwerking is een garantie voor succes
Ze hebben maar 18 dagen daadwerkelijk gesproken.Dat waren 61 constructieve dagen ...
De Turkijedeal was voor Groen Links een probleem.
Ok, dan is GroenLinks tot breker verklaard. Ik ben benieuwd naar de consequenties bij de volgende verkiezingen voor de Jessias.
Ok, dan is GroenLinks tot breker verklaard. Ik ben benieuwd naar de consequenties bij de volgende verkiezingen voor de Jessias.
De Turkijedeal was voor Groen Links een probleem.
Moeten we die rechten van de mens net zo serieus nemen als de internationale lijst voor kinderrechten waar Thailand en Tunesie boven Nederland staan en Groot Brittanie op plaats 150?Die deal die tegen de rechten van de mens ingaat?