Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwammy

Well-known member
Ah ha, dus over 8 maanden op een 8mm camera bij opsporing verzocht. Dat zal hem leren die hoofdneerleggende mafkees.
 

JMD

Well-known member
De Hema is weer eens uit de bocht gevlogen: in reclamefolders geen 'Vrolijk Pasen', maar 'Vrolijk Voorjaar', want bij 'Vrolijk Pasen' voelden een aantal mensen zich beledigd vanwege de religieuze betekenis.

Oke, dat mag je als Hema vinden.

Maar waarom wenst het bedrijf afgelopen zomer onze Islamitische medelanders dan wel een 'Vrolijk Suikerfeest' in de folders??

Dat heet hypocriet.
 

zwammy

Well-known member
Waar je je maar druk om kan maken. Hema is toch al uitstervend, laat ze er lekker voorjaar van maken. Mensen zeuren altijd heerlijk over dit soort dingen. Zolang mijn kind straks geen verplicht halal vreten op school krijgt zal het mn reet roesten.
 

Pascallovic

Well-known member
Waar je je maar druk om kan maken. Hema is toch al uitstervend, laat ze er lekker voorjaar van maken. Mensen zeuren altijd heerlijk over dit soort dingen. Zolang mijn kind straks geen verplicht halal vreten op school krijgt zal het mn reet roesten.
Zag zojuist wel een reclame van de Hema voorbij komen waar men het over paaseitjes had. Het gaat wat dat betreft dus helemaal nergens over.
 

zwammy

Well-known member
Daarom, en als Rutte straks wel gezellig Suikerfeest tweet en geen vrolijk kerstfeest hebben we de volgende henk en ingrid rel alweer.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Daarom, en als Rutte straks wel gezellig Suikerfeest tweet en geen vrolijk kerstfeest hebben we de volgende henk en ingrid rel alweer.

Wat achteraf overigens ook niet klopte. Rutte die gebruikte voor het ene feest het Twitter en voor het andere feest Facebook. Maar goed, voor Henk en Ingrid is geen kast te hoog.
 

JMD

Well-known member
Daarom, en als Rutte straks wel gezellig Suikerfeest tweet en geen vrolijk kerstfeest hebben we de volgende henk en ingrid rel alweer.

Belachelijk dat dat een rel werd inderdaad (en dat vind ik ook van de Hema hoor), maar ik vind dat toch wel een beetje vreemd.
 

Pascallovic

Well-known member
Wat achteraf overigens ook niet klopte. Rutte die gebruikte voor het ene feest het Twitter en voor het andere feest Facebook. Maar goed, voor Henk en Ingrid is geen kast te hoog.
Maar ze lezen wel schijnbaar de tweets van Rutte, dat vind ik dan weer wel bijzonder.
 

SanMark.

Well-known member
De Hema is weer eens uit de bocht gevlogen: in reclamefolders geen 'Vrolijk Pasen', maar 'Vrolijk Voorjaar', want bij 'Vrolijk Pasen' voelden een aantal mensen zich beledigd vanwege de religieuze betekenis.

Oke, dat mag je als Hema vinden.

Maar waarom wenst het bedrijf afgelopen zomer onze Islamitische medelanders dan wel een 'Vrolijk Suikerfeest' in de folders??

Dat heet hypocriet.

Belachelijk dat dat een rel werd inderdaad(en dat vind ik ook van de Hema hoor), maar ik vind dat toch wel een beetje vreemd.

Eerst zijn ze volgens jouw uit de bocht gevlogen en nu vind jij het overdreven.
 

SanMark.

Well-known member
Nou dat waren duidelijke beelden van het gezicht van de man die het hoofd op de stoep heeft gelegd.

Maar goed dat ze hem van te voren de waarschuwing hebben gegeven dat hij zich kon aangeven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan