Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

de waan

Well-known member
Zag zojuist wel een reclame van de Hema voorbij komen waar men het over paaseitjes had. Het gaat wat dat betreft dus helemaal nergens over.

De halal-rookworst komt ook om de haverklap weer langs bij "Hup Geert" types, terwijl al honderdduizend keer is aangegeven dat het een hoax was.
 

Ska P 187

Well-known member
Wat zou er mis zijn met een eventuele halal rookworst. Als er markt voor is zou ik het lekker doen.
 
Laatst bewerkt:

Ska P 187

Well-known member
Als daar geen markt voor is gewoon uit de schappen halen, maar daar zal toch wel niet? Dan kan de Hema wel opdoeken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou dat waren duidelijke beelden van het gezicht van de man die het hoofd op de stoep heeft gelegd.

Maar goed dat ze hem van te voren de waarschuwing hebben gegeven dat hij zich kon aangeven.

Er is nog geen kop gaan rollen?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Overigens worden er meerdere kopstukken uit de Amsterdamse onderwereld genoemd in deze zaak. Amsterdam is wat betreft het aantal liquidaties dan ook koploper. Volgens de kop in de Telegraaf van vanochtend is het onderzoek inmiddels in volle gang; de kop is er af.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik kan er met mijn kop niet bij dat er zoveel zo vlakbij mijn voordeur gebeurt. Al moet ik zeggen dat ik zonder kopzorgen dagelijks over straat ga. Zondag werd mijn kop echter goed geschut toen ik met mijn fiets over de kopjes reed op de Singel. Hoofdzakelijk vinden dit soort praktijk gelukkig binnen het circuit plaats en valt het aantal onschuldige hoofdstedelijke burgers die er betrokken bij zijn geraakt nog wel mee.
 
Laatst bewerkt:

De Wolf

Well-known member
Heb ik wat over het hoofd gezien?

Edit:

Ging over een besluit van een kip zonder kop en grappen over een kop van jut
 
Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Aha, er mag dus niet over bedelaars grappen gemaakt worden maar over een kansenjongere die zijn hoofd verliest zijn de grappen niet aan te slepen
 

Max

Administrator
Forumleiding
Op de plek waar het hoofd was bezorgd heeft men een foto van de jongen opgehangen en liggen er bloemen. Er staan ook regelmatig mensen daar stil.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan