Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Dat hoofd heeft hem wel een eigen stille tocht opgeleverd.

Ik lees dat die toch van Museumplein tot Fahrouz drie uur duur. Vanaf het Rijksmuseum tot en met Fahrouz is het een half uur wandelen. Dezelfde afstand wordt jaarlijks afgelegd voor de stille tocht van Museumplein naar de Dam, maar dat wordt inclusief stops en velen toespraken op diverse plaatsen in anderhalf uur gelopen. Ik ben benieuwd welke route ze gaan lopen. De buurt is overigens geen fan van het herdenkingsplekje en is blij als de boel na zondag wordt weggehaald. De gemeente heeft het incident aangegrepen om de Amstelveenseweg eerder aan te pakken. Sowieso zullen ze blij zijn dat Fahrouz tijdelijk de nek om is gedraaid.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik had een afspraak maar die heb ik natuurlijk gecancelled, dit is toch een stuk belangrijker en je geeft een signaal af.
 

de waan

Well-known member
Ik heb nu een uurtje de tv aan staan en heb inmiddels vier keer het "minder minder" fragment gezien. Denken ze misschien dat er mensen zijn die niet weten waar het ook alweer over gaat?
 

ALenstra

Well-known member
Best wel flauw dat de pegida voorman gisteren in Utrecht wegliep toen zijn nvu maatje een toespraak hield.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan