Marinos
Well-known member
Ha die wad ook op de radio vanmiddag, die Was behoorlijk teleurgesteld.De klagende man voor de camera's die "maar" 25% korting kreeg. Man je moest eens weten hoeveel mensen in de bijstand terecht komen.
Ha die wad ook op de radio vanmiddag, die Was behoorlijk teleurgesteld.De klagende man voor de camera's die "maar" 25% korting kreeg. Man je moest eens weten hoeveel mensen in de bijstand terecht komen.
De klagende man voor de camera's die "maar" 25% korting kreeg. Man je moest eens weten hoeveel mensen in de bijstand terecht komen.
Zo, vandaag lekker even de V&D in Zwolle leeggeplunderd.
Ik heb nu zoveel onderbroeken dat ik vanaf morgen elke dag een schone aan kan trekken!:duim:Was jij dat......
Ik heb nu zoveel onderbroeken dat ik vanaf morgen elke dag een schone aan kan trekken!:duim:
Ik heb nu zoveel onderbroeken dat ik vanaf morgen elke dag een schone aan kan trekken!:duim:
Zal ik doen!Zwaai de volgende keer ff.
Toen waren ze te duur.Als jij nou vroeger zoveel onderbroeken kocht bij V&D dan zouden ze nog bestaan.
Heel goed en ook slim want zo goedkoop zijn ze nergens. Ja, volgende week als alles met 80% korting weggaat....
8 Albanezen zijn uit het AZC in Ter Apel gegooid en zwerven nu in en rond Ter Apel.
Dan denk ik...Albani?? Oorlog? Iets gemist ofzo?
Jij weet toch ook wel dat die procedure maanden lang duurt?Ze werden eruit gegooid omdat ze overlast veroorzaakten, niet vanwege hun land van herkomst.
Jij weet toch ook wel dat die procedure maanden lang duurt?
Zeker. Maar daar zit dus iets vreemds in die procedure. Ik zou zeggen dat als bij registratie duidelijk wordt dat iemand uit een volkomen veilig Europees land als Albani? komt, het 1e vliegtuig terug is, niet ontvankelijk zeg maar.