Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
Ik ging wat snel door de bocht, maar het gaat natuurlijk waarom je en wanneer je het teken gebruikt. Pegida zoekt steeds verder het randje op. Dan moet je geen huilie huilie doen als je even wordt gevraagd waarom je nu weer provoceert.
Die mutsjes staan ze trouwens wel heel schattig.
 

zwammy

Well-known member
Een spandoek waarbij je laat zien waar je tegen bent als provoceren gebruiken. Nee gevegt, wederom gezeik van links werkschuw AFA tuig op simpele zielen die een demonstratie aan het houden waren en wederom een politie die het verkeerd aanpakt.
 

gevegt

Well-known member
Een spandoek waarbij je laat zien waar je tegen bent als provoceren gebruiken. Nee gevegt, wederom gezeik van links werkschuw AFA tuig op simpele zielen die een demonstratie aan het houden waren en wederom een politie die het verkeerd aanpakt.

In mijn optiek zijn het de simpele zielen die altijd tot het randje gaan, en het liefst er ook nog overheen, om hun mening kracht bij te zetten. Of het nu voor- of tegenstanders zijn.
Helaas is dat soort volk niet voor rede vatbaar. Wel ben ik blij dat het van beide kanten slechts een splintergroep is.
Hup Nederland!
 

Pascallovic

Well-known member
Een lijk in de woning van Koen Everdink, de man die is afgetuigd door Badr Hari in het verleden. Gezien het handelen van de politie lijkt het om een misdrijf te gaan. Ze willen niet bekendmaken of het lijk Koen Everdink zelf is.
 

U.G.

Well-known member
Niet dat Hari in vele situaties niet eerst tot tien zou moeten leren tellen, of een blokje leren omlopen, maar de cocaboeren sponsorende Everink zou best zomaar nog ondoorgronde werelden kennen. Even afwachten.
 

gevegt

Well-known member
Niet dat Hari in vele situaties niet eerst tot tien zou moeten leren tellen, of een blokje leren omlopen, maar de cocaboeren sponsorende Everink zou best zomaar nog ondoorgronde werelden kennen. Even afwachten.

Gezien zijn advocaat een 'maffiamaatje' is, kan het zomaar uit de vastgoed of / en witwaswereld komen.
 

de waan

Well-known member
Waar moeten wij deze man trouwens van kennen behalve van het feit dat hij is afgetuigd door de vriend van Ronaldo?
 

JMD

Well-known member
Waar moeten wij deze man trouwens van kennen behalve van het feit dat hij is afgetuigd door de vriend van Ronaldo?
Rijk geworden door de verkoop van een reisorganisatie.

Verder heb ik altijd het idee gehad dat Everink ook wel een deel niet helemaal legaal verdiend heeft...
 

Pascallovic

Well-known member
Rijk geworden door de verkoop van een reisorganisatie.

Verder heb ik altijd het idee gehad dat Everink ook wel een deel niet helemaal legaal verdiend heeft...
Maar daar is nu weer niet zo bekend mee geworden. De enige reden dat Nederland Everink kent is omdat ie is afgetuigd door Badr.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan