Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Delen ze toch wel met z'n drie?n die straf? Lijkt mij anders een tikkeltje aan de forse kant.
 

Pascallovic

Well-known member
Delen ze toch wel met z'n drie?n die straf? Lijkt mij anders een tikkeltje aan de forse kant.
Jamie krijgt 120 uur en een dag cel die hij al had uitgezeten. Vader 80 uur voorwaardelijk met een proeftijd van 2 jaar. Ben 180 uur omdat hij spijt had. Zijn 'spijt' bestaat inmiddels uit quotes als "de media maakten van een mug een olifant" en "vroeger kon je gewoon een klap uitdelen."
 

gevegt

Well-known member
Elke hoogwerker heeft een schildpad- en haas-stand om te rijden. De haasstand kan je alleen rijden als de telescooparm helemaal in is en op de laagste stand staat.
Het lijkt erop dat de chauffeur geen ervaring had met het rijden met hoogwerkers. Waarschijnlijk was de arm niet helemaal in. Ook vast "even gehuurd" voor een klus.
Ik heb vandaag een direct betrokkene gesproken. Die heeft mij bevestigd dat de hoogwerker alleen in de trage stand kon omdat de arm niet geheel naar binnen ging.
 

Jozsef

New member
Triest om mijn vermoeden bevestigd te zien. De bestuurder van de hoogwerker had nooit die overweg mogen oversteken.
 

gevegt

Well-known member
Triest om mijn vermoeden bevestigd te zien. De bestuurder van de hoogwerker had nooit die overweg mogen oversteken.
Je hebt natuurlijk gelijk, toch kan ik mij voorstellen dat hij het wel deed. De dieplader kon namelijk het spoor niet over.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan