Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

JFK

Well-known member
Ritzen ook al in Lubbers III.

Wanneer had de VVD dan een meerderheid dat ze e.e.a. konden terugdraaien? Men stond bij de VVD niet te springen inderdaad om die voorstellen, maar de PvdA kreeg GL/SP/D66 mee, dus toen was de meerderheid al bijna binnen. En verder vond de VVD dit geen kabinetscrisis waard. (zoals nu bv de PvdA ook een aantal zaken geen kabinetscrisis waard vindt en dus van allerlei dingen goed vindt waar het eigenlijk niet voor is)

Ja Ritzen zat ook in Lubbers 3, dus het CDA vond het ook allemaal wel prima. Dan je punt over de VVD die het een kabinetscrisis nie waard vindt. Daarmee is alles ook wel gezegd. Ze vonden het wel prima. Ze hadden het terug kunnen draaien in de kabinetten na Paars. Balkenende 1,2 en 3. Dat duurde van 2002 t/m 2010. Kabinetten zonde die afschuwelijke PvdA.
Tijd zat toch?
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member

En later inderdaad kut VVD omdat het politieke spelletjes belangrijker vond dan goed onderwijs. Nou is dat voor het gemiddelde VVD-parlementslid ook niet erg, hun kinderen komen er via de witte en priv?scholen toch wel.

Intrigerend artikel uit trouw om 10 jaar later weer eens te lezen. Het was dus idd juist de PvdA die met het idee voor VMBO ipv VBO/MAVO de tweedeling cre?erde waartegen Samsom nu strijdt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Helemaal eens, oppakken dat tuig. Ook lekker snugger om met bezopen mafkezen de discussie aan te gaan. Maar goed, in de RET trams hangen overal camera's dus we gaan de beelden vast snel zien.
 
Laatst bewerkt:

leo1949

Well-known member
Heel leuk ge-probeert van Greenpeace en ik ben het met ze eens dat TTIP tegen gehouden moet worden maar de VVD is voor TTIP.
Daarom is de PvdA het er ook mee eens en dus wil Nederland dat het er komt.
Ik ben benieuwd hoeveel mensen dit in maart 2017 nog weten?????????????????

Hier zijn de Greenpeacedocumenten te downloaden. http://www.ttip-leaks.org/zeus/docall.zip
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik moest het eerst zelf gelezen/gezien hebben om het te geloven. Maar wat een stel bezopen lafbekkies.

http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterd...eld-in-tram-in-aanloop-naar-bekerfinale.dhtml

Gadverdamme zeg, wat een idioten! Zit ik vorige week nog trots te vertellen dat we een dag zonder noemenswaardige incidenten hebben beleefd, lees je dit. Ik hoop dat deze figuren snel opgepakt worden en een flinke straf aan hun broek krijgen. Dit soort gedrag kan me niet hard genoeg aangepakt worden.
 

U.G.

Well-known member
Het zijn waarschijnlijk nog jonge domme gastjes, die kunnen ze echt beter een paar honderd uur taakstraf uitdelen dan een gevangenisstraf in een jovo-inrichting. Het zou denk ik niet lang duren voor het bekend werd voor welk delict ze zaten, en afzondering is ook niks.
 
Laatst bewerkt:

Maasveld

Well-known member
Gadverdamme zeg, wat een idioten! Zit ik vorige week nog trots te vertellen dat we een dag zonder noemenswaardige incidenten hebben beleefd, lees je dit. Ik hoop dat deze figuren snel opgepakt worden en een flinke straf aan hun broek krijgen. Dit soort gedrag kan me niet hard genoeg aangepakt worden.
In het stadion ging het anders ook nog even los, maar het kan natuurlijk zijn dat dat standaard is bij Feyenoord, dat weet ik verder niet.
 

zwammy

Well-known member
Zo, had je dat filmpje gezien van die stille die ff tussen 6 me' ers vol op zn neus getikt werd.? Da waar een goede tik.
 

zwammy

Well-known member
Ebru Umar moet zich van Rutte laten beveiligen bij terugkomst. Goede maatregel weer van Rutte. Is natuurlijk ook veel makkelijker dan het probleem aan te pakken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlands nieuws

Los van of je het probleem gaat aanpakken lijkt het mij pure noodzaak. Of vind jij het een goed idee om Umar vrij over straat te lopen tussen al die mafklappers en engnekken?

Een Turk uit Amersfoort krijgt overigens waarschijnlijk 10.000 euro boete of in zijn geval wegens geldgebrek 5 jaar gevangenisschap voor het Erdogan noemen van klootzakken. Ze kwamen met hem in contact door een familielid in Turkije op te pakken. Wat fijn dat we zo goed bevriend zijn met die lui.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Wat voor grootse Nederlander is radio-dj Mattie dat we met zijn persoonlijke ellende uitgebreid kunnen meeleven via reportages en stukken op de voorpagina van o.a. de Telegraaf en het AD?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan