Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwammy

Well-known member
Los van of je het probleem gaat aanpakken lijkt het mij pure noodzaak. Of vind jij het een goed idee om Umar vrij over straat te lopen tussen al die mafklappers en engnekken?

Tuurlijk is het noodzaak, als het maar niet alleen daar bij blijft.

Slappe zak die Mattie. Met zn gelul. Gewoon een hoer, klaar.
 

de waan

Well-known member
Ik zag die Mattie zelfs in de regionale krant op de voorpagina staan. :cab:

Is het heel gek als ik tot gisteren nog nooit van hem had gehoord?
 

JMD

Well-known member
Ik zag die Mattie zelfs in de regionale krant op de voorpagina staan. :cab:

Is het heel gek als ik tot gisteren nog nooit van hem had gehoord?

Het was zelfs nieuws op nos.nl...

Ik kende hem alleen van naam, van die reclames op abri's over Mattie en Wietze... Verder geen idee wie het is.
 

Shayman

New member
Ik luister nooit Q-music en ken hem slechts doordat de AD app die zender lijkt te sponsoren maar wat een non-nieuws in elk geval; die gast schiet met losse flodders en zijn - inmiddels - ex is gegaan voor een dubbelloops geweer wat wel afging en nu is het pech. Wel bijzonder dat hij zelf zegt dat hij niet wil dat zij wordt afgeschoten en dat iedereen haar toch voor de grootste hoer van dit halfrond afbeeld op de diverse reageermogelijkheden zonder de achtergrond te weten.
 

zwammy

Well-known member
Nee, maar hij is toch blijkbaar een semi bn' er die zo'n jankbrief moet posten. Dat wijf affikken tot haar knieeen en er een horde geitenneukers op af sturen. Dat zal haar leren.
 

Pascallovic

Well-known member
Nee, maar hij is toch blijkbaar een semi bn' er die zo'n jankbrief moet posten. Dat wijf affikken tot haar knieeen en er een horde geitenneukers op af sturen. Dat zal haar leren.
Ik kan mij best die frustratie van hem voorstellen, met zo?n brief erbij. Snap alleen niet dat de media die brief zo massaal oppikken van een semi bn?er. Is het nieuws dat het de headlines moet halen bij telegraaf, NOS, etc.
 

zwammy

Well-known member
Sowieso hoeven priv?zaken nooit in het nieuws te komen, die lees je maar in de weekend of priv?
 

gevegt

Well-known member
Ik kan mij best die frustratie van hem voorstellen, met zo?n brief erbij. Snap alleen niet dat de media die brief zo massaal oppikken van een semi bn?er. Is het nieuws dat het de headlines moet halen bij telegraaf, NOS, etc.
En dan plemp je het maar op internet. Dan ben je zelf nog een grotere kuthoer.
 

Batigoal

Well-known member
Het had wel leuk geweest als die tweeling was van zijn radio-compagnon Wietze. Dan had je pas een interessant radio-programma gekregen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan