Het is gewoon een kuthoer.Filosoof Hans Teeuwen heeft daar een andere visie op.
Het is gewoon een kuthoer.Filosoof Hans Teeuwen heeft daar een andere visie op.
Los van of je het probleem gaat aanpakken lijkt het mij pure noodzaak. Of vind jij het een goed idee om Umar vrij over straat te lopen tussen al die mafklappers en engnekken?
Ik zag die Mattie zelfs in de regionale krant op de voorpagina staan. :cab:
Is het heel gek als ik tot gisteren nog nooit van hem had gehoord?
Hij heeft zelf ook buiten het potje gepist?Wie zijn billen brandt mag op de blaren zitten.
Ik kan mij best die frustratie van hem voorstellen, met zo?n brief erbij. Snap alleen niet dat de media die brief zo massaal oppikken van een semi bn?er. Is het nieuws dat het de headlines moet halen bij telegraaf, NOS, etc.Nee, maar hij is toch blijkbaar een semi bn' er die zo'n jankbrief moet posten. Dat wijf affikken tot haar knieeen en er een horde geitenneukers op af sturen. Dat zal haar leren.
En dan plemp je het maar op internet. Dan ben je zelf nog een grotere kuthoer.Ik kan mij best die frustratie van hem voorstellen, met zo?n brief erbij. Snap alleen niet dat de media die brief zo massaal oppikken van een semi bn?er. Is het nieuws dat het de headlines moet halen bij telegraaf, NOS, etc.
Dat is heel makkelijk tegenwoordig. Dus in een boze bui wel ja. Geen idee of ik het zou doen overigens.En dan plemp je het maar op internet. Dan ben je zelf nog een grotere kuthoer.
Vooral de lul die hem voorleest. Van hem mag je nog enige helderheid van geest verwachten. Dat ie aangeeft dat hij de ochtendshow niet als uitlaatklep van zijn relatie issues laat dienen.En laat hem voorlezen in je ochtendshow.
En laat hem voorlezen in je ochtendshow.
Kan er iemand een link plaatsen, want waar gaat dit in hemelsnaam over?