Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwammy

Well-known member
Laat maar, excuses Zwammy waarschijnlijk zat ik er naast.
Laat ik dan zelf maar met de billen bloot. Volgens de vreemdgaan definitie ben ik zelf ook een kuthoer (geweest)
Ooit ben ik in een relatie ook wel eens vreemd gegaan, dat beviel me zo goed, dat ik uiteindelijk maar een einde aan die relatie heb gemaakt.
Maar kuthoer dus.
Al is het voor mannen uiteraard anders toch...?

Er is nog wel een verschil tussen vreemdgaan en iemand doen geloven dat hij de vader van je kinderen is.
 

U.G.

Well-known member
Discretie is uiteraard wel erg geboden, vooral wanneer je een serieuze relatie hebt. Ik verdedig het niet meer met 'de natuur' :eek:mg:, wel gedaan. Het gebeurt gewoon, als je gepakt wordt is het gewoon op de blaren zitten en kijken hoe je het heelt.
 

Ska P 187

Well-known member
Discretie is uiteraard wel erg geboden, vooral wanneer je een serieuze relatie hebt. Ik verdedig het niet meer met 'de natuur' :eek:mg:, wel gedaan. Het gebeurt gewoon, als je gepakt wordt is het gewoon op de blaren zitten en kijken hoe je het heelt.
?


Zoiets?
 

Janssen

Well-known member
Discretie is uiteraard wel erg geboden, vooral wanneer je een serieuze relatie hebt. Ik verdedig het niet meer met 'de natuur' :eek:mg:, wel gedaan. Het gebeurt gewoon, als je gepakt wordt is het gewoon op de blaren zitten en kijken hoe je het heelt.

Is dat eigenlijk een cultuurdingetje? Dus de mate waarin het gebeurt en in hoeverre je ermee wegkomt.
 

JMD

Well-known member
Jij hebt ?cht geen leven, h??

Ik heb echt niet de hele nacht die livestream aangehad, maar gisteravond rond 11 uur wel even gekeken.
Vind dat soort projecten altijd mooi om te zien.

En ja hoor, ik heb wel een leven, ik heb zelfs een leven buiten DVK...
 

U.G.

Well-known member
Is dat eigenlijk een cultuurdingetje? Dus de mate waarin het gebeurt en in hoeverre je ermee wegkomt.

Ik heb binnen mijn familie een mannengroepje die elkaar indekt, ik kan bijv. met m'n neef in Brussel afspreken dat ik 'overkom' voor een re?nie, en om ervoor te zorgen dat de schat thuis niet zegt 'hee wat gezellig ga ik lekker mee' ..laat ik nog twee neven 'overkomen' uit Parijs om het een echte 'boysdingetje' karakter te geven...dit om eens langer dan een avondje met het andere vrouwtje te zijn. Een groepje van vijf neven in de Benelux en Parijs gunt elkaar om de zoveel tijd zo'n moment, we houden enkele vrijgezelle familieleden buitenspel want die zijn loslippiger.

Maar je bedoelt of dit iets is dat is ingebakken in de Portugese samenleving oid....nee, ik denk niet dat daar vaker wordt schuin gemarcheerd als elders, ik weet wel van 'voorbeeldige' jongens die voor werk zes maanden in Brazili? moesten zitten en binnen enkele maanden hun liefje in Portugal belden om te vertellen dat het echt over was...if you catch my drift.
 

Janssen

Well-known member
Ik heb binnen mijn familie een mannengroepje die elkaar indekt, ik kan bijv. met m'n neef in Brussel afspreken dat ik 'overkom' voor een re?nie, en om ervoor te zorgen dat de schat thuis niet zegt 'hee wat gezellig ga ik lekker mee' ..laat ik nog twee neven 'overkomen' uit Parijs om het een echte 'boysdingetje' karakter te geven...dit om eens langer dan een avondje met het andere vrouwtje te zijn. Een groepje van vijf neven in de Benelux en Parijs gunt elkaar om de zoveel tijd zo'n moment, we houden enkele vrijgezelle familieleden buitenspel want die zijn loslippiger.

Lijkt me een prima constructie. Misschien is er hier op dvk ook wel zo'n clubje te vormen :duim:
 

Ska P 187

Well-known member
Weekendje Alicante klinkt wel goed, maar wanneer ik met Sittard aankom dan ben ik fucked dat begrijp je wel.
 

Ska P 187

Well-known member
Of je bent het, of je bent het niet.
Ik bekijk het wel per relatie, al is dat er ingewikkeld als je er meerdere hebt.
 

U.G.

Well-known member
Lijkt me een prima constructie. Misschien is er hier op dvk ook wel zo'n clubje te vormen :duim:

Iets als DVK zou zonder dollen perfect zijn geweest vanwege de afstanden...de meesten wonen niet in dezelfde stad/dorp :eek:..de crux in mijn geval zou 'm alleen gaan zitten in het feit dat vrouwlief jullie niet kent en het ook niet zou geloven:D

Ik vind dit trouwens wel heel cruciaal binnenlands nieuws :D
 

zwammy

Well-known member
Ok. Ik dacht dat je ook in die omgeving zat.

oh dat is niet zo mooi, weet je wat de reden was?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan