Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

inhethoekje

Active member
Als vrouw van 51 je krantewijkie lopen om je portemonnee wat aan te dikken en dan dood gestoken worden, vies vuil smerig tyfus tuig.
 

Ska P 187

Well-known member
Ik vind het maar lelijke dingen vergeleken met de F22 en de T35 die de Russen aan het ontwikkelen zijn.
Ik heb sowieso wel een zwak voor Russische vliegtuigen en helikopters. Die K52 vind ik ook schitterend voor zover oorlogstuig dat kan zijn.
 

JMD

Well-known member
Man op straat geliquideerd in Diemen. Was een bekende van de politie, organiseerde feesten in Amsterdam Zuid, was gepakt voor witwassen, plofkraken en drugsbezit.

Verder zal het wel een hele lieve jongen zijn geweest. Enige minpunt is dat zijn zoontje erbij was toen hij geliquideerd werd.
 

gevegt

Well-known member
Mevrouw Simons gaat aangifte doen nav hoe zij bejegend is nadat ze bekend maakte zich aan te sluiten bij DENK.
 

Shayman

New member
Mevrouw Simons gaat aangifte doen nav hoe zij bejegend is nadat ze bekend maakte zich aan te sluiten bij DENK.

Mevrouw Simons is zelf in elk geval niet bevooroordeeld dus zij heeft absoluut recht van spreken:

Sylvana Simons in 2001: ?Zwarte mannen zijn gewelddadiger?
'Als je op zwarte mannen valt heb je echt een probleem'

Wetende dat zijn soort in de minderheid is en hij overal aan zijn trekken kan komen?, schreef ze, ?maakt hij zich over het algemeen geheel niet druk om wat zij voelt, denkt of wil. Hij is meestal al vanaf jonge leeftijd bezig een harem te vormen, en een nieuwkomertje dat begrip eist is zo vervangen. Voor een zwarte man gaat kwantiteit boven kwaliteit.?

?Als je op zwarte mannen valt, heb je echt een probleem?, zegt Simons. ?Vrouwen, wit en zwart, die op zwarte mannen vallen, zijn vaak alleen en lopen tegen dezelfde dingen aan. Ontrouw, onbetrouwbaarheid, het onvermogen van die mannen om over gevoelens te praten

Zijn zwarte mannen gewelddadiger?

?Ik heb de indruk van wel.
 

de waan

Well-known member
Het pedoverhoor gaat weer verder. En eindelijk wordt vandaag onze vriend Joris ook in de rechtbank verwacht om te getuigen. Spannend.
 

de waan

Well-known member
Hij heeft bekend dat ie homo is. Maar dat schijnt niet strafbaar te zijn.

Overigens is zijn advocaat Harro "eeh...eeh..." Knijff.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan