Laat ze lekker naar Syri? gaan.Laat ze elkaar lekker afschieten, ken mij het verrotten.
Ik mag Erdogan net zo als de gemiddelde Turk die hier woont en de regels daar eerder naleeft.
Ik vind het een lul.
Ik ben er nog!
Ze hebben de Turken hier ook niet meer onder controle hoor.
Dat hadden we al een beetje van je begrepen....
Erdogan molenaar!
Eerlijk gezegd mag van mij de allochtoon die zich niet wenst aan te passen ook wel opzouten naar zijn of haar apenrots en als ze dat ook weer niet willen dan mogen ze wat mij betreft hier er ook wel dood bij neervallen. Dat type kutvolk wil je hier toch niet?Dat hadden we al een beetje van je begrepen....
Wat is eigenlijk de definitie van 'allochtoon' en waarom noemen wij ze als 1 van de weinige landen zo?Eerlijk gezegd mag van mij de allochtoon die zich niet wenst aan te passen ook wel opzouten naar zijn of haar apenrots en als ze dat ook weer niet willen dan mogen ze wat mij betreft hier er ook wel dood bij neervallen. Dat type kutvolk wil je hier toch niet?
Eerlijk gezegd mag van mij de allochtoon die zich niet wenst aan te passen ook wel opzouten naar zijn of haar apenrots en als ze dat ook weer niet willen dan mogen ze wat mij betreft hier er ook wel dood bij neervallen. Dat type kutvolk wil je hier toch niet?
Maar dan tot slot het volgende: gefeliciteerd nageboorte van een mislukte gastarbeidersgeneratie. GEFELICITEERD. Ik denk dat jullie ouders, die huis en haard verlaten hebben om jullie een thuis in vrijheid en veiligheid te bieden, trots zijn op jullie. Jullie ouders die jarenlang hun familie gemist hebben, onder erbarmelijke omstandigheden geleefd en gewerkt hebben zodat jullie, hun kinderen het beter zouden krijgen in het leven dan zij. GEFELICITEERD met jullie totaal mislukte Nederlanderschap. GEFELICITEERD met jullie loyaliteit aan een stel berggeiten uit Turkije, geitenneukers zo je wilt, die jullie volgen zodra ze oproepen tot NSB-gedrag. Enig idee wat een NSB’er was? O wacht nee, die lessen over de Tweede Wereldoorlog zijn geschrapt he? Ja, dank voor het weg met ons.