Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

erka

Well-known member
Ik zal eens een keer vragen wat ze stemmen, het gros komt uit Barneveld en Bennekom.

Wat me overigens opvalt is dat ze er veel Gert heten, zeg ''Goedemorgen Gert'' in de kantine en 10 man mompelen goedemorgen terug.

Ja dat valt me ook altijd op. Altijd maar die Gerten in de wereld. Ik word er gek van.

erka

Well-known member
Dat het te begrijpen is dat mensen boos worden, dat het te begrijpen is dat mensen zich bedonderd voelen, dat het te begrijpen is dat mensen frustratie hebben, dat het te begrijpen is dat het doorgedrukt wordt om eigen fouten te herstellen over de rug van de burgers= boos zijn.

De tijd van alleen maar met spandoekjes staan is blijkbaar voorbij. En doe alsjeblieft niet net of er flinke oorlog en rellen waren. Vuurwerk gooien en daar moet dat een speciaal ingelast journaal voor komen.

En nu het blijkt dat het helemaal geen gekke hooligans van voetbalclubs maar gewoon burgers van Geldermalsen zijn. Ook geen NVU leden, of PVV tokkies maar gewoon burgers.

Ik begrijp hun kritiek wel maar het geweld niet. Jij vindt dat blijkbaar prima.

zwammy

Well-known member
Zou het niet gewoon kunnen komen omdat de wethouder die betrokken is bij vluchtelingenhulp samen met de burgemeester van dezelfde partij samen besluiten om een groot azc neer te zetten om de strop van de verkeerde investering terug te verdienen zonder te vragen wat het volk dat daar woont wil. Worden mensen wat boos van, niet slim, niet goed te praten maar te begrijpen.

Ik begrijp hun kritiek wel maar het geweld niet. Jij vindt dat blijkbaar prima.

Ja, ik vind dat :duim:

zwammy

Well-known member
Je vind het eigenlijk wel goed te praten gezien je latere posts. Waar hebben we het over? Paar rotjes en wat kiezelsteentjes.

Ik vond het inderdaad niet in het rijtje van Parijs, 9/11, Madrid en Londen passen om er ook een extra journaal voor te openen. Maar blijkbaar heb ik een paar belangrijke zaken over het hoofd gezien dat het wel degelijk een extra journaal waardig was.

zwammy

Well-known member
En een 39 jarige makelaar het ziekenhuis ingeslagen door een ME'er. Gelukkig bestaat er nog zoiets als lokale media, dan krijgen we het ook nog te horen. Zou het wel verdiend hebben.

JFK

Well-known member
En een 39 jarige makelaar het ziekenhuis ingeslagen door een ME'er. Gelukkig bestaat er nog zoiets als lokale media, dan krijgen we het ook nog te horen. Zou het wel verdiend hebben.

Volgens de Telegraaf is een agent bijna gewurgd door een van de relschoppers.

Stand is nu 1-1

ALenstra

Well-known member
Verbaast me dat het allemaal inwoners van Geldermalsen waren die gisteravond opgepakt zijn. Is toch een keurig dorp met keurige inwoners?

Keyser S?ze

New member
Verbaast me dat het allemaal inwoners van Geldermalsen waren die gisteravond opgepakt zijn. Is toch een keurig dorp met keurige inwoners?

Mwah, ik ken Geldermalsen als een dorp waar nogal wat ruw volk woont. Ik zal niet zeggen dat het een Tokkie dorp is maar de rellen van gisteravond verbazen mij niet.

Pascallovic

Well-known member
Mevrouw die in discussie met een ME?er wilde gaan en met haar sleutels ging zwaaien. Als je iets niet moet doen is het met ME?ers in discussie gaan terwijl er rellen zijn.

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlands nieuws

Mevrouw die in discussie met een ME?er wilde gaan en met haar sleutels ging zwaaien. Als je iets niet moet doen is het met ME?ers in discussie gaan terwijl er rellen zijn.

Sowieso nooit praten met ME-ers. Ook niet met ME-ers in hun vrije tijd.

Geen discussie lijkt het. Mevrouw wilde gewoon naar huis:

Vrouw ernstig gewond door klap ME'er na azc-protest
http://s.ad.nl/4209750

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan