Keyser S?ze
New member
Gereformeerd tuig!
Pas maar op dat ik geen Refo-Fatwa over je uitspreek.
Gereformeerd tuig!
Ze krijgen dus wat ze verdienen, mooi.Niet goed te praten maar wel te begrijpen? Wat is het verschil dan?
Sorry, geweld gebruiken voor zoiets begrijp ik niet. Echt niet.
Het blijken dus inderdaad mensen uit het dorp zelf te zijn. Lekker dan.
Pas maar op dat ik geen Refo-Fatwa over je uitspreek.
Overigens is het onzinnig om Geldermalsen als refo-dorp te bestempelen. Slechts 4 van de 21 raadszetels worden ingenomen door Orthodoxe Christenen (SGP).
Zorg jij nou maar dat je zwarte pak gestreken is voor zondag. En vergeet je 20 eurocent muntjes niet.
Na gisteren gun ik die lui een nog groter AZC. Die kunnen best een paar duizend asielzoekers meer opvangen daar.
Bah, ga een beetje nuances proberen aan te brengen in de discussie.
Niet goed te praten maar wel te begrijpen? Wat is het verschil dan?
Sorry, geweld gebruiken voor zoiets begrijp ik niet. Echt niet.
Het blijken dus inderdaad mensen uit het dorp zelf te zijn. Lekker dan.
Na gisteren gun ik die lui een nog groter AZC. Die kunnen best een paar duizend asielzoekers meer opvangen daar.
De mensen zijn niet eens tegen een AZC, maar wel tegen de omvang ervan. 10 hectare las ik (klopt dat...?)
Ik werk in de biblebelt en als 1 ding duidelijk is bij die kerkgangers is het wel dat ze de schurft hebben aan asielzoekers.
Eigenlijk hebben ze overal de schurft aan, zelfs als er een lekker wijf de kantine binnenwandelt vinden ze het niks.
Je hebt wel een 2-deling hoor. De SGP-kerken zijn meest rechts en CU-kerken zijn links op dat gebied.
Je hebt wel een 2-deling hoor. De SGP-kerken zijn meest rechts en CU-kerken zijn links op dat gebied.
Žuti;102925 zei:In grote lijnen zijn ze allemaal hetzelfde.