Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlands nieuws

Hannah Verboom al klaar met haar douchecabine op zolder?

Ze heeft nog geen badkamerzaak bereid gevonden om het allemaal gratis te komen plaatsen. Misschien Martijn Krabb? inschakelen en er een TV format omheen bouwen.
 

erka

Well-known member
Wat een tuig man. Als ik in Geldermalsen had gewoond zou ik me meer zorgen maken om dit soort criminelen (die -gokje- vast niet uit Geldermalsen kwamen) dan om die asielzoekers. Opkomen voor de Nederlandse waarden met vooral veel geweld, jaja. Maar wie ben ik.
 

Jozsef

New member
Binnenlands nieuws

Juist in die dorpen woont 't racistisch tuig, Erka. En op de biblebelt is 't helemaal erg.
Ik werk veel in de Krimpenerwaard. Ook biblebelt. Die mensen moeten gewoon niets hebben van allochtonen, integratie etc.
Berkenwoude heeft 't ooit nog geprobeerd met een Somalisch gezin. Eerste nacht: Alle ramen eruit. Gezin gevlucht. Boerenhooligans zeg maar. Net als gisteren.
 

erka

Well-known member
Juist in die dorpen woont 't racistisch tuig, Erka. En op de biblebelt is 't helemaal erg.
Ik werk veel in de Krimpenerwaard. Die mensen moeten gewoon niets hebben van allochtonen, integratie etc.
Berkenwoude heeft 't ooit nog geprobeerd met een Somalisch gezin. Eerste nacht: Alle ramen eruit. Boerenhooligans zeg maar. Net als gisteren.

Het gaat me niet om dat mensen tegen een AZC zijn. Daar heb ik niet zoveel moeite mee, dat mag iedereen vinden en bovendien is 1500 man in ??n AZC wel heel veel. Gaat mij om het geweld dat ze gebruiken. Dan denk ik, ga lekker zelf naar Syri? als hooligan. Kun je je lol op met vuurwerk. In Nederland moet je hier normaal over kunnen praten en als dat niet in 1x lukt dan in 2x, 3x of 6x.
 

zwammy

Well-known member
Het gaat me niet om dat mensen tegen een AZC zijn. Daar heb ik niet zoveel moeite mee, dat mag iedereen vinden en bovendien is 1500 man in ??n AZC wel heel veel. Gaat mij om het geweld dat ze gebruiken. Dan denk ik, ga lekker zelf naar Syri? als hooligan. Kun je je lol op met vuurwerk. In Nederland moet je hier normaal over kunnen praten en als dat niet in 1x lukt dan in 2x, 3x of 6x.

Zou het niet gewoon kunnen komen omdat de wethouder die betrokken is bij vluchtelingenhulp samen met de burgemeester van dezelfde partij samen besluiten om een groot azc neer te zetten om de strop van de verkeerde investering terug te verdienen zonder te vragen wat het volk dat daar woont wil. Worden mensen wat boos van, niet slim, niet goed te praten maar te begrijpen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Juist in die dorpen woont 't racistisch tuig, Erka. En op de biblebelt is 't helemaal erg.
Ik werk veel in de Krimpenerwaard. Ook biblebelt. Die mensen moeten gewoon niets hebben van allochtonen, integratie etc.
Berkenwoude heeft 't ooit nog geprobeerd met een Somalisch gezin. Eerste nacht: Alle ramen eruit. Gezin gevlucht. Boerenhooligans zeg maar. Net als gisteren.

Je lijkt gelijk te hebben. Alle veertien aangehouden mensen komen uit Geldermalsen zelf.
 

erka

Well-known member
Zou het niet gewoon kunnen komen omdat de wethouder die betrokken is bij vluchtelingenhulp samen met de burgemeester van dezelfde partij samen besluiten om een groot azc neer te zetten om de strop van de verkeerde investering terug te verdienen zonder te vragen wat het volk dat daar woont wil. Worden mensen wat boos van, niet slim, niet goed te praten maar te begrijpen.

Niet goed te praten maar wel te begrijpen? Wat is het verschil dan?
Sorry, geweld gebruiken voor zoiets begrijp ik niet. Echt niet.

Het blijken dus inderdaad mensen uit het dorp zelf te zijn. Lekker dan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan