Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlands nieuws

Ik geloof best dat zij geen relschopper was. Maar tijdens rellen met een ME'er in discussie proberen te gaan is gewoon erg naief.

95% van de Nederlanders heeft geen ervaring met ME-ers en denkt dat dat gewoon politie agenten zijn.
 

Shayman

New member
Overigens is het onzinnig om Geldermalsen als refo-dorp te bestempelen. Slechts 4 van de 21 raadszetels worden ingenomen door Orthodoxe Christenen (SGP).

Geen ruimte voor nuance hoor; wanneer er gelovigen bij kunnen zitten is het allemaal inteelt-refo-tuig net als Feyenoorders allemaal hersenlozen zijn uit achterstandswijken die bij voorkeur hun vrije tijd besteden aan het slopen van fonteinen en Europese steden en het inslaan van hersens van Ajacieden met hun hamer.
 

Eef de Kip

Well-known member
Die ME'ers mogen van mij gewoon gewoon het recht hebben om een paar van die idioten helemaal de tyfus te slaan, ik slaap er geen seconde minder om. En nu lekker een biefstukje en eenhalfje wit met een bak jus eten, die gaat er ook niet minder om smaken.
 

zwammy

Well-known member
Mevrouw die in discussie met een ME?er wilde gaan en met haar sleutels ging zwaaien. Als je iets niet moet doen is het met ME?ers in discussie gaan terwijl er rellen zijn.

Naar huis willen is dus een reden om het ziekenhuis ingeslagen te worden. Die ME'er verdiend gewoon een cobra 6 in zn nek vastgeplakt. Als je niet met mensen kunt omgaan moet je iets anders gaan doen
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik hoorde de advocate van die vrouw net op de radio en die vertrouwde ik niet. Die probeert de boel op te blazen en er een slaatje uit te slaan.
Mijn gevoel zegt dat het net iets anders is gegaan.
Mevrouw liep er langs en wilde nog even reageren / verhaal halen richting ME, maar de ME was daar en beetje klaar mee en duwde haar weg. In de val heeft ze vervolgens het letsel opgelopen. Zo ging het, mits er andere bewijs-filmpjes naar voren komen.
 

zwammy

Well-known member
Haha.

Mijn gevoel zegt dat het vrouwke bij de ME'er traangas heeft gespoten, de knuppel heeft afgepakt en zichzelf heeft geslagen. Kuthoer.
 

De Wolf

Well-known member
Nu is het bepaald niet handig om richting een ME-er te lopen wanneer er wordt omgeroepen dat je moet vertrekken. Ik zou ook eventjes wachten of een andere weg kiezen richting huis.
 

Ska P 187

Well-known member
Haha gevegt is gezakt voor ME training, verder mocht ie niet.
Sta je dan met 1 hand op je rug. Dat snapten ze niet zeker.
 

gevegt

Well-known member
Haha gevegt is gezakt voor ME training, verder mocht ie niet.
Sta je dan met 1 hand op je rug. Dat snapten ze niet zeker.

Nee, een maat van mij zat bij de ME en ik ben een paar keer als linkse rakker meegegaan.
Lekker schelden en gooien met bakstenen.:duim:
 

JFK

Well-known member
Haha.

Mijn gevoel zegt dat het vrouwke bij de ME'er traangas heeft gespoten, de knuppel heeft afgepakt en zichzelf heeft geslagen. Kuthoer.
Ik denk dat je dicht in de buurt bent.
Ze volgde dus duidelijk niet de orders op van de ME. Ging daar even tegenin en werd na drie gewaarschuwd te zijn vol in haar smoel geslagen.
Deze hero?nehoer moet dus nu niet gaan piepen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik denk dat je dicht in de buurt bent.
Ze volgde dus duidelijk niet de orders op van de ME. Ging daar even tegenin en werd na drie gewaarschuwd te zijn vol in haar smoel geslagen.
Deze hero?nehoer moet dus nu niet gaan piepen.

En zo is het maar net, zo'n bijdehand kutwijf die zonodig bijdehand wil gaan doen en verhaal wil gaan halen. Je hebt daar he-le-maal niets te zoeken dus oprotten.
 

JFK

Well-known member
En zo is het maar net, zo'n bijdehand kutwijf die zonodig bijdehand wil gaan doen en verhaal wil gaan halen. Je hebt daar he-le-maal niets te zoeken dus oprotten.

Dus als je het dan in je duffe RTL4-kop haalt, om dan richting de ME te lopen, dan is het het risico van het vak zeg maar.
Ik kan er werkelijk geen traan om laten dat dit domme paard auw heeft nu.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan