gevegt
Well-known member
Helaas is de plaatselijke veldwachter en tevens vriend door een medische misser niet meer onder ons.Gaaf!
Bel hem weer eens op. Ik wil graag meedoen.
Helaas is de plaatselijke veldwachter en tevens vriend door een medische misser niet meer onder ons.Gaaf!
Bel hem weer eens op. Ik wil graag meedoen.
Eigenlijk dus nog geluk dat het vrouwke niet gewoon eerst helemaal verkracht is door 8 van die mannen in de ME bus en op straat gesmeten wordt zoals in andere landen, gelukkig een beschaafd land. Nou, maar hopen dat ze zwakzinnig blijft, zo te lezen hierboven is ze het al dus zal er weinig veranderen.
Eigenlijk dus nog geluk dat het vrouwke niet gewoon eerst helemaal verkracht is door 8 van die mannen in de ME bus en op straat gesmeten wordt zoals in andere landen, gelukkig een beschaafd land.
Jozsef zie ik eerder MILF of GILF roepen. Of ben ik nu te genuanceerd?
Dat gebeurt alleen door vluchtelingen, ME'ers doen zoiets niet.
Precies, het snolletje moet niet zo zeiken. Gewoon doen wat er gezegd wordt.
Ik ben om, de hoer moet dood!
GILF????
Nee, een maat van mij zat bij de ME en ik ben een paar keer als linkse rakker meegegaan.
Lekker schelden en gooien met bakstenen.:duim:
Ik geloof best dat zij geen relschopper was. Maar tijdens rellen met een ME'er in discussie proberen te gaan is gewoon erg naief.
Naar huis willen is dus een reden om het ziekenhuis ingeslagen te worden. Die ME'er verdiend gewoon een cobra 6 in zn nek vastgeplakt. Als je niet met mensen kunt omgaan moet je iets anders gaan doen
We zijn het een keer eens. De dag die je wist dat zou komen.
Een pelotonscommandant sommeert altijd eerst de aanwezigen om om te draaien en weg te gaan.
Je moet afgelopen 25 jaar onder een steen hebben geleefd om te denken dat als je een bos sleutels laat zien om aan te tonen dat je naar huis wilt de ME netjes het cordon opent en je er doorlaat.
Oei, in het bekertopic ben ik het ook al eens, wat is er toch aan de hand :wtf:
Dus Hooligans mogen ook weer voorbijgangers neerklappen met stoelen. Je moet toch echt onder een steen geleefd hebben dat je niet weet wanneer Feyenoord/Ajax/PSV/Oss thuis spelen er kans is op rondvliegende stoelen en tafels.
Dus Hooligans mogen ook weer voorbijgangers neerklappen met stoelen. Je moet toch echt onder een steen geleefd hebben dat je niet weet wanneer Feyenoord/Ajax/PSV/Oss thuis spelen er kans is op rondvliegende stoelen en tafels.