Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwammy

Well-known member
Eigenlijk dus nog geluk dat het vrouwke niet gewoon eerst helemaal verkracht is door 8 van die mannen in de ME bus en op straat gesmeten wordt zoals in andere landen, gelukkig een beschaafd land. Nou, maar hopen dat ze zwakzinnig blijft, zo te lezen hierboven is ze het al dus zal er weinig veranderen.

Eef de Kip

Well-known member
Eigenlijk dus nog geluk dat het vrouwke niet gewoon eerst helemaal verkracht is door 8 van die mannen in de ME bus en op straat gesmeten wordt zoals in andere landen, gelukkig een beschaafd land. Nou, maar hopen dat ze zwakzinnig blijft, zo te lezen hierboven is ze het al dus zal er weinig veranderen.

Dat gebeurt alleen door vluchtelingen, ME'ers doen zoiets niet.

JFK

Well-known member
Eigenlijk dus nog geluk dat het vrouwke niet gewoon eerst helemaal verkracht is door 8 van die mannen in de ME bus en op straat gesmeten wordt zoals in andere landen, gelukkig een beschaafd land.

Precies, het snolletje moet niet zo zeiken. Gewoon doen wat er gezegd wordt.

Fabian

Active member
Ik geloof best dat zij geen relschopper was. Maar tijdens rellen met een ME'er in discussie proberen te gaan is gewoon erg naief.

Echt een reden om met je knuppel erop los te gaan rammen. Maar goed dat na?viteit wordt afgestraft.

Naar huis willen is dus een reden om het ziekenhuis ingeslagen te worden. Die ME'er verdiend gewoon een cobra 6 in zn nek vastgeplakt. Als je niet met mensen kunt omgaan moet je iets anders gaan doen

We zijn het een keer eens. De dag die je wist dat zou komen.

inhethoekje

Active member
Een pelotonscommandant sommeert altijd eerst de aanwezigen om om te draaien en weg te gaan.
Je moet afgelopen 25 jaar onder een steen hebben geleefd om te denken dat als je een bos sleutels laat zien om aan te tonen dat je naar huis wilt de ME netjes het cordon opent en je er doorlaat.

zwammy

Well-known member
Een pelotonscommandant sommeert altijd eerst de aanwezigen om om te draaien en weg te gaan.
Je moet afgelopen 25 jaar onder een steen hebben geleefd om te denken dat als je een bos sleutels laat zien om aan te tonen dat je naar huis wilt de ME netjes het cordon opent en je er doorlaat.

Dus Hooligans mogen ook weer voorbijgangers neerklappen met stoelen. Je moet toch echt onder een steen geleefd hebben dat je niet weet wanneer NAC/Ajax/PSV/Oss thuis spelen er kans is op rondvliegende stoelen en tafels.

Laatst bewerkt:

Keyser S?ze

New member
Dus Hooligans mogen ook weer voorbijgangers neerklappen met stoelen. Je moet toch echt onder een steen geleefd hebben dat je niet weet wanneer Feyenoord/Ajax/PSV/Oss thuis spelen er kans is op rondvliegende stoelen en tafels.

Als ze de voorbijgangers eerst netjes sommeren om weg te gaan dan zou dat theoretisch tot de mogelijkheden kunnen behoren.

inhethoekje

Active member
Dus Hooligans mogen ook weer voorbijgangers neerklappen met stoelen. Je moet toch echt onder een steen geleefd hebben dat je niet weet wanneer Feyenoord/Ajax/PSV/Oss thuis spelen er kans is op rondvliegende stoelen en tafels.

Als ik voor Feyenoord-Ajax naar bv cafe De Ara ga dan weet ik dat daar een hoop doorgesnoven types staan die zelfs hun eigen supporters lastig vallen bij gebrek aan Ajacieden in de buurt van hun kroeg de kans dat ik dus terecht kom in een gevecht is groter als dat ik bij Trianon ga zitten.

Wat is nu je punt?

inhethoekje

Active member
Overigens gebeurt er bij Feyenoord al tijden niks meer voor de wedstrijd, en bij uitwedstrijden in de competitie lees je ook nooit iets over wangedrag.
Het zal best nog weleens gebeuren dat de gemoederen bij een kroeg ietwat oververhit raken bij een uitwedstrijd maar je moet, zoals zwammy, echt jaren onder een steen hebben geleefd om te denken dat het nog steeds schering en inslag is bij Feyenoord.
Of je hebt, ook in dit geval bij zwammy, een pleurishekel aan Feyenoord en post je gefrustreerd elke keer weer dat het Feyenoorders zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan