Keyser S?ze
New member
Ik kan het artikel niet lezen maar ongezien vind ik het een onzin artikel.
Ik zie Zwammy nog wel als een soort stamhoofd van de Batavieren, met fakkel en hooivork, in opstand komen tegen het grote onrecht in dit land.
Dan moet je toch wel weten dat wanneer de ME tegenover een groep doorgesnoven Neanderthalers staat iedereen die niet luistert gewoon een klap krijgt.Hoe bedoel je?
Dan moet je toch wel weten dat wanneer de ME tegenover een groep doorgesnoven Neanderthalers staat iedereen die niet luistert gewoon een klap krijgt.
Je slaat geen vrouw het ziekenhuis in, klaar.
Waarom niet?
Als een vrouw met een bijl op me af komt lopen, dan sla ik haar VOL op haar snavel.
Heeft ze een kort pittig kapsel ?
Je slaat geen vrouw het ziekenhuis in, klaar.
Waarom niet?
Als een vrouw met een bijl op me af komt lopen, dan sla ik haar VOL op haar snavel.
En wat moet je dan doen als ze het eten verpest heeft?
Ik vraag me af Zwammy als het nou eens een andere situatie was, laten we zeggen het ontruimen van een kraakpand of een Greenpeace demonstratie, en er werd een vrouw door de ME aangepakt, of je dan ook zo heftig reageert?
Ik hen het idee dat je zo fel bent in deze zaak, omdat zij een groep vertegenwoordigt, waar jij ook deel van uit maakt.
Ok duidelijk. Wat dat aangaat, vind ik je strijd hierin wel te prijzen.Nee hoor, Greenpeace terroristen hoeven van mij ook niet het ziekenhuis ingeslagen te worden. Zelfs moslims die hun IS liedjes zingen in de Schilderwijk en van Aartsen die erbij staat hoeven van mij niet het ziekenhuis ingeslagen te worden door een ME'er. Sowieso iemand met een knuppel op zijn hoofd slaan, dan spoor je gewoon echt niet. Een klap op de arm was ook wel genoeg geweest voor wanneer ze als een viswijf aan het schreeuwen was.
Maar goed, het blijkt dat demonstreren wil zeggen dat je een knuppel verdiend en misschien wel levenslange problemen, ik geloof het wel. Heb een film waar Steven Seagal een vampierslachter is opgenomen, dat lijkt me een betere daginvulling.
Welke is dat? Of bedoel je Wesley Snipes?Heb een film waar Steven Seagal een vampierslachter is opgenomen, dat lijkt me een betere daginvulling.
Ok duidelijk. Wat dat aangaat, vind ik je strijd hierin wel te prijzen.
Maar films met Steven Seagal is echt wel kut hoor.
Welke is dat? Of bedoel je Wesley Snipes?
Verdienen is een groot woord. Je neemt bewust het risico dat je klappen krijgt, dan moet je achteraf niet gaan janken.
Verdienen is een groot woord. Je neemt bewust het risico dat je klappen krijgt, dan moet je achteraf niet gaan janken.
Ik verwacht dat ze gesquirt heeft in het gezicht van de ME'er, de hoer
Pillen zal je bedoelen.