Keyser S?ze
New member
Vooral deze zin deed mij zachtjes wenen: ,,Ik ben nu druk aan het stofzuigen, het moet er wel een beetje gezellig uitzien."
En elke kop boven het maaiveld krijgt er van langs in huize zwammy. Dan ben je een flinke jongen hoor.Tja, dat kan.
Blijven feiten.
En elke kop boven het maaiveld krijgt er van langs in huize zwammy. Dan ben je een flinke jongen hoor.
Ik hoop dat je heel blij en gelukkig bent door je gezin; van je landgenoten wordt je het niet in ieder geval, en zij niet van jou.
Het is gewoon een links complot.
Nou dat complot is duidelijk NIET aanwezig. Volgens de commissie is het de VVD zelf die dit over zich heeft afgeroepen.
Maar we hebben een premier die alles gewoon kan weglachen dus er is helemaal niets aan de hand voor bovenmodaal Nederland.
Jammer. Ik had graag gezien wat er zou gebeuren als het tot een confrontatie was gekomen.De anti-islamorganisatie Pegida stelt
een demonstratie in Rotterdam een week
uit naar zaterdag 19 december.Pegida
kreeg van de gemeente geen toestemming
om komende zaterdag te demonsteren.In
Rotterdam viert het Korps Mariniers dan
een jubileum en komt de koning op de
Coolsingel het defil? afnemen.
Ik stelde me het zo voor als ze gezamenlijk op de Coolsingel zijn.Waarom zou het tot een confrontatie moeten komen?
Heb je nog een relevant voorbeeld of roep je maar wat?
Hup PVV!
Als je het niet aan staat blijf je maar lekker weg!pff, dat is mijn fietsgebied. Wordt het sporten alleen maar duurder voor mij als buitenlander.