Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Keyser S?ze

New member
Vooral deze zin deed mij zachtjes wenen: ,,Ik ben nu druk aan het stofzuigen, het moet er wel een beetje gezellig uitzien."

Max

Administrator
Forumleiding
Angela leeft dus nog. Verder belachelijk natuurlijk dat Rutte nog geen geld aan Verboom ter beschikking heeft gesteld voor haar opvanghuis.

A345

New member
Tja, dat kan.

Blijven feiten.
En elke kop boven het maaiveld krijgt er van langs in huize zwammy. Dan ben je een flinke jongen hoor.

Ik hoop dat je heel blij en gelukkig bent door je gezin; van je landgenoten wordt je het niet in ieder geval, en zij niet van jou.

zwammy

Well-known member
En elke kop boven het maaiveld krijgt er van langs in huize zwammy. Dan ben je een flinke jongen hoor.

Ik hoop dat je heel blij en gelukkig bent door je gezin; van je landgenoten wordt je het niet in ieder geval, en zij niet van jou.

Heb je nog een relevant voorbeeld of roep je maar wat?

leo1949

Well-known member
Het is gewoon een links complot.

Nou dat complot is duidelijk NIET aanwezig. Volgens de commissie is het de VVD zelf die dit over zich heeft afgeroepen.
Maar we hebben een premier die alles gewoon kan weglachen dus er is helemaal niets aan de hand voor bovenmodaal Nederland.

SanMark.

Well-known member
Nou dat complot is duidelijk NIET aanwezig. Volgens de commissie is het de VVD zelf die dit over zich heeft afgeroepen.
Maar we hebben een premier die alles gewoon kan weglachen dus er is helemaal niets aan de hand voor bovenmodaal Nederland.

Leo kun je nog een keer uitleggen hoe het ook alweer zit als je de speelweek van de CL en de EL uit elkaar gaat halen ?

Dat was me de vorige keer niet helemaal duidelijk.

gevegt

Well-known member
De anti-islamorganisatie Pegida stelt
een demonstratie in Rotterdam een week
uit naar zaterdag 19 december.Pegida
kreeg van de gemeente geen toestemming
om komende zaterdag te demonsteren.In
Rotterdam viert het Korps Mariniers dan
een jubileum en komt de koning op de
Coolsingel het defil? afnemen.
Jammer. Ik had graag gezien wat er zou gebeuren als het tot een confrontatie was gekomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan