Haha, ik moet zeggen dat Rotterdam me prima bevalt. Ik woon wel in een zwarte buurt, maar voel me geen moment onveilig. Integendeel, de Turkse supermarkt bij mij in de straat heeft de goedkoopste en beste kebab die ik ken.Is toch ook gewoon zo? Volgens Wolf de Fries wonen jij en ik in steden waar de kogels ons dagelijks om de oren vliegen.
Haha, ik moet zeggen dat Rotterdam me prima bevalt. Ik woon wel in een zwarte buurt, maar voel me geen moment onveilig of wat dan ook.
Ik woon in een witte buurt van Amsterdam en ik voel mij ook geen moment onveilig, maar statistisch gezien woon ik vermoedelijk wel zo'n beetje op het slechtste stukje Amsterdam als je op de schietpartijen af gaat. Ik denk niet dat er in Amsterdam een andere plek is waar vier schietpartijen in vier jaar tijd hebben plaatsgevonden in een straal van een paar honderd meter. Verder valt het wel mee met de misdaadcijfers. Al hebben er wel een hoop inbraken in de buurt plaatsgevonden. Daar zal ik echter niet snel last van hebben met een appartement op twee hoog in een wijk waar vrijwel ieder ander appartement (veel) duurder is.
Zwammy zit jij tegen het overspannen zijn aan ? Of ben je dat misschien al ?
Zwammy mag blij zijn dat ie nog leeft. Die gaat toch zeker vanaf nu alleen nog maar lachend en fluitend door 't leven?
Het gaat niet om Angela Groothuizen, of 'de vluchteling' of wat dan ook.
Het gaat erom dat je overkomt als een zuurpruim die elk negatief nieuwsberichtje over vluchtelingen, Marokkanen of de overheid hier neergooit en die feiten presenteert alsof heel Nederland een groot kloteland is met alleen maar klootzakken, criminelen en graaiers. Daar pas ik voor
Zwammy, voor de duidelijkheid, ik heb enorm veel respect voor mensen werkzaam in de zorg en vind het erg nobel wat je doet. Het lijkt er (vanuit mijn kamertje) soms alleen op alsof je nooit meer kan lachen.
Geen excuus nodig. Natuurlijk is het zaak dat we moeten uitkijken dat het niet de verkeerde kant opgaat met het land, maar wat dat betreft heb ik echt wel vertrouwen in onze politieke leiders.Ahh, dan heb ik het verkeerd begrepen, excuus van mijn kant. Nee hoor, Nederland is een heerlijk land, maar als we zo doorgaan blijft dat niet zo, en dan krijg ik een schurft aan mensen die roepen dat het in andere landen nog veel erger is, mij schijt die landen niets want ik voed hier mijn kinderen op en niet ergens anders.
Door mijn studie zit ik nu heel dicht op de overheid en de Europese Unie. En zo is het mij wel duidelijk geworden dat het echt allemaal geen vanzelfsprekendheid is om een land te besturen. En wat de Europese Unie betreft, laat ik het zo zeggen, vooral de nadelen worden uitgelicht door populisten als Wilders. De riante voordelen die deze Unie ons als land biedt zijn niet populair als item in de media.
Ahh, dan heb ik het verkeerd begrepen, excuus van mijn kant. Nee hoor, Nederland is een heerlijk land, maar als we zo doorgaan blijft dat niet zo, en dan krijg ik een schurft aan mensen die roepen dat het in andere landen nog veel erger is, mij schijt die landen niets want ik voed hier mijn kinderen op en niet ergens anders.
Geen excuus nodig. Natuurlijk is het zaak dat we moeten uitkijken dat het niet de verkeerde kant opgaat met het land, maar wat dat betreft heb ik echt wel vertrouwen in onze politieke leiders.
Door mijn studie zit ik nu heel dicht op de overheid en de Europese Unie. En zo is het mij wel duidelijk geworden dat het echt allemaal geen vanzelfsprekendheid is om een land te besturen. En wat de Europese Unie betreft, laat ik het zo zeggen, vooral de nadelen worden uitgelicht door populisten als Wilders. De riante voordelen die deze Unie ons als land biedt zijn niet populair als item in de media.
Dan zijn de Pechtolds van deze wereld dus ook populisten want die dragen uitsluitend de voordelen van de EU uit en bagatelliseren per definitie de nadelen van de EU.
Jij mag een dergelijk toekomstbeeld hebben, maar dring die mij niet op als zijnde een feit.
Juist wat Jozsef zegt, ik geniet voortaan fluitend van alles wat er gebeurt.
Ahh, dan heb ik het verkeerd begrepen, excuus van mijn kant. Nee hoor, Nederland is een heerlijk land, maar als we zo doorgaan blijft dat niet zo, en dan krijg ik een schurft aan mensen die roepen dat het in andere landen nog veel erger is, mij schijt die landen niets want ik voed hier mijn kinderen op en niet ergens anders.
Waarom zouden We negatieve invloeden van de wereld naar Nederland willen halen?Je wil alleen de positieve invloeden van de rest van de wereld in Nederland beleven en niet de negatieve dus.
Bekend bij Jeugdzorg?