Je hebt feiten gequoted en die gepresentateerd als representatief. En dat laatste is jouw mening. Ik kan A345 wel volgen.
Mwah, ik vraag me af wanneer feiten representatief zijn. Maar goed.
Maar ik zal het op de feiten blijven gooien.
WOW, wat goed dat Angela Groothuizen voor ??n dag een vluchteling in huis neemt!!!! Wow, echt wow, wat een wereldwijf. Ik hoop oprecht dat ze wel een lintje hiermee verdiend want wat DOET zij veel voor de mensheid. Wat een wereldwijf. Heeft iemand haar IBAN nummer zodat ik geld kan sturen naar haar omdat ze ZOVEEL goeds gedaan heeft voor de mensheid. Oh, heldin is het!
Ik daarentegen vind:
En elke kop boven het maaiveld krijgt er van langs in huize zwammy. Dan ben je een flinke jongen hoor.
Ik hoop dat je heel blij en gelukkig bent door je gezin; van je landgenoten wordt je het niet in ieder geval, en zij niet van jou.
Was ik maar net zo als Angela Groothuizen, want die neemt gewoon ??n vluchteling in huis voor ??n dag. Terwijl ik alleen maar werk met kwetsbare mensen die geen 10.000 euro hebben betaald om 8 veilige landen door te kruisen om hier in ??n of ander verrot opvangcentrum te zitten waar het naar hout ruikt en het gewoon WAAIT, wat doen we die mensen aan. Die mensen die ik help, je weet wel. Van die mensen die heel hun kindertijd misbruikt, mishandeld aan hun lot overgelaten zijn, van 12 jaar op straat geleefd te hebben. Meerdere zelfmoordpogingen gedaan te hebben. Meerdere jaren vast gezeten hebben en zo kunnen we wel even doorgaan, die help ik. Maar dan hebben we A345 die vanuit zijn studentenkamer roept: Ik hoop dat je heel blij en gelukkig bent door je gezin; van je landgenoten wordt je het niet in ieder geval, en zij niet van jou
Omdat hij op De wereld draait door gezien heeft dat Angela een logee heeft voor een dag. En aangezien ik wel wat af weet van de zorg in Nederland ik hier mij sarcastische vraagteken bijzet. Maar dat mag niet want vluchteling is zielig.
Misschien moet A345 eens zijn kantoor/kamer oid uitkomen en even gaan kijken bij verschillende disciplines in de zorg. En daarna mag je weer lekker dwdd en Pauw gaan kijken en dat als leidraad nemen.