Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Keyser S?ze

New member
Intussen in Nederland, landje achter de veilige dijken, tussen al het wereldnieuws, heeft de directie van de HEMA aangifte gedaan van bedreiging van haar personeel vanwege de keuze van de zwarte pietenkleur.
 

inhethoekje

Active member
Intussen in Nederland, landje achter de veilige dijken, tussen al het wereldnieuws, heeft de directie van de HEMA aangifte gedaan van bedreiging van haar personeel vanwege de keuze van de zwarte pietenkleur.

Maar de pieten wel weghalen en ze vervangen door veegpieten en dan zeggen dat je geen partij kiest.
 

Lennard95

New member
Intussen in Nederland, landje achter de veilige dijken, tussen al het wereldnieuws, heeft de directie van de HEMA aangifte gedaan van bedreiging van haar personeel vanwege de keuze van de zwarte pietenkleur.
Manmanman personeel bedreigen vanwege een beslissing van het bestuur.
Ben ik blij dat ik er niet meer werk.
 

Fabian

Active member
De hele discussie is een treurig gebeuren. De hardst schreeuwenden staan vooraan. Waar gaat het nog over? Bedreigingen... sta je bij een kassa een medewerkster de huid vol te schelden. Grote jongen ben je dan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het feit dat ze nog steeds een hogere rente berekenen op hypothecaire leningen dan onze buurlanden lijkt mij een voldoende compensatie
 

zwammy

Well-known member
RVS als hoogste rechtsorgaan van het land heeft nu gezegd dat uitgeprocerdeerde asielzoekers alleen recht op bed bad en brood hebben als ze mee willen werken aan vertrek naar thuisland. Zoals andere rechters ook al aangegeven hebben. De normale gang van zaken. Groen links zou groen links niet zijn door een debat aan te vragen.
 

ALenstra

Well-known member
Volgens de NOS zou 20% van de vrijwilligers van het Rode Kruis weigeren vluchtelingen helpen. Volgens het Rode Kruis is er niks waar van het bericht.
 

gevegt

Well-known member
Goed nieuws!

Door de dalende oplage verdwijnen op
de redactie van De Telegraaf 36 van de
255 banen.Volgens hoofdredacteur Jansen
is het schrappen van de banen nodig "om
een kwaliteitsslag te maken".De krant
richt zich meer op het snelle nieuws
online door een flexibelere inrichting
van de redactie,zegt een woordvoerder.
Bron TT.

Als je denkt dat er niet nog meer pulp op het internet kan, weten ze het toch altijd weer te overtreffen!:duim:
 

ALenstra

Well-known member
Oud scheidsrechter Dick Jol zit vast voor mishandeling. Hij zou een 20 jarige dame bij een verkeersruzie mishandeld hebben.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Amsterdam gaat homosexuele vluchtelingen in een aparte locatie opvangen omdat ze te veel bedreigd worden in reguliere opvangcentra.

Er borrelt bij mij een liedje op. "Welkom, welkom vluchtelingen. Welkom in ons land"

Dan mogen ze ook goed bedenken in welke wijk in Amsterdam ze die vluchtelingen opvangen. Nieuw West is nou ook weer niet het whahala wat betreft homo acceptatie. Wat mij betreft zetten we de categorie homo bedreigers lekker het land uit.
 

zwammy

Well-known member
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan