Keyser S?ze
New member
Intussen in Nederland, landje achter de veilige dijken, tussen al het wereldnieuws, heeft de directie van de HEMA aangifte gedaan van bedreiging van haar personeel vanwege de keuze van de zwarte pietenkleur.
Intussen in Nederland, landje achter de veilige dijken, tussen al het wereldnieuws, heeft de directie van de HEMA aangifte gedaan van bedreiging van haar personeel vanwege de keuze van de zwarte pietenkleur.
Manmanman personeel bedreigen vanwege een beslissing van het bestuur.Intussen in Nederland, landje achter de veilige dijken, tussen al het wereldnieuws, heeft de directie van de HEMA aangifte gedaan van bedreiging van haar personeel vanwege de keuze van de zwarte pietenkleur.
Door de dalende oplage verdwijnen op
de redactie van De Telegraaf 36 van de
255 banen.Volgens hoofdredacteur Jansen
is het schrappen van de banen nodig "om
een kwaliteitsslag te maken".De krant
richt zich meer op het snelle nieuws
online door een flexibelere inrichting
van de redactie,zegt een woordvoerder.
Bron TT.
Joop is toch niet van de telegraaf?
Dat verbaast me nu helemaal niets.Oud scheidsrechter Dick Jol zit vast voor mishandeling. Hij zou een 20 jarige dame bij een verkeersruzie mishandeld hebben.
Amsterdam gaat homosexuele vluchtelingen in een aparte locatie opvangen omdat ze te veel bedreigd worden in reguliere opvangcentra.
Er borrelt bij mij een liedje op. "Welkom, welkom vluchtelingen. Welkom in ons land"
Amsterdam gaat homosexuele vluchtelingen in een aparte locatie opvangen omdat ze te veel bedreigd worden in reguliere opvangcentra.
Er borrelt bij mij een liedje op. "Welkom, welkom vluchtelingen. Welkom in ons land"
http://www.parool.nl/parool/nl/4/AMSTERDAM/article/detail/4201611/2015/12/04/Amsterdam-vangt-homoseksuele-vluchtelingen-apart-op.dhtml