Huh?Hoho, geen kritiek op de NOS, voor je het weet heb je het halve forum over je heen :rumcolaa:
Huh?Hoho, geen kritiek op de NOS, voor je het weet heb je het halve forum over je heen :rumcolaa:
Dat weet ik, maar ik geloof dat het merendeel het doorgaans wel met hem eens is.Erka loopt altijd de sportverslaggevers te bashen. Met name rondom de Olympische Spelen.
Erka loopt altijd de sportverslaggevers te bashen. Met name rondom de Olympische Spelen.
Dat weet ik, maar ik geloof dat het merendeel het doorgaans wel met hem eens is.
Dit is verreweg de meest zwaarbewaakte dodenherdenking op de Dam ooit. Moet je kijken wat een beveiliging.
Het zal wel nodig zijn.
Dit is verreweg de meest zwaarbewaakte dodenherdenking op de Dam ooit. Moet je kijken wat een beveiliging.
Hoho, geen kritiek op de NOS, voor je het weet heb je het halve forum over je heen :rumcolaa:
Toch knap dat het zover al is gekomen. Nog een keer of 3 en dan schaffen we hem af.
Je vergeet voor het gemak even dat het hier jarenlang (net als Konings/Koninginnedag) veel minder beveiligd was dan dit soort gelegenheden in andere landen.
Je vergeet voor het gemak even dat het hier jarenlang (net als Konings/Koninginnedag) veel minder beveiligd was dan dit soort gelegenheden in andere landen.
Dit is de test.Ipv de agenten fitter te maken gaan we de eisen aanpassen.
Weet iemand toevallig de eisen ?
leeftijdscategorie Vrouwen Mannen
< 19 jaar 3:43 3:07
19 ? 24 jaar 3:45 3:08
25 ? 29 jaar 3:46 3:10
30 ? 34 jaar 3:52 3:13
35 ? 39 jaar 4:00 3:19
40 ? 44 jaar 4:07 3:24
45 ? 49 jaar 4:13 3:30
50 ? 54 jaar 4:25 3:38
55 ? 59 jaar 4:40 3:53
60 ? 64 jaar 4:50 4:00
Bron: https://politietest.nl/sporttest-politie/
Ipv de agenten fitter te maken gaan we de eisen aanpassen.
Weet iemand toevallig de eisen ?