Binnenlands nieuws

erka

Well-known member
Dit is verreweg de meest zwaarbewaakte dodenherdenking op de Dam ooit. Moet je kijken wat een beveiliging.
 

SanMark.

Well-known member
Hoho, geen kritiek op de NOS, voor je het weet heb je het halve forum over je heen :rumcolaa:

Dat ging om kritiek hoe uitzendingen in elkaar zaten en waar er bv live geen beelden van werden uitgezonden.

De Nosnieuws is tegenwoordig vooral zeer terughoudend in hun nieuws waar Moslims een hoofdrol in spelen.

Tweer zeer verschillende dingen. (al weet ik wel dat je hier de boel chargeert )
 

Batigoal

Well-known member
Toch knap dat het zover al is gekomen. Nog een keer of 3 en dan schaffen we hem af.

Je vergeet voor het gemak even dat het hier jarenlang (net als Konings/Koninginnedag) veel minder beveiligd was dan dit soort gelegenheden in andere landen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je vergeet voor het gemak even dat het hier jarenlang (net als Konings/Koninginnedag) veel minder beveiligd was dan dit soort gelegenheden in andere landen.

Het was vooral veel meer zichtbaar. Ik heb een aantal keren meegelopen met de stille tocht richting de Dam en daar dan ook bij de herdenking gestaan. Reken maar dat er een hoop beveiliging rondloopt die niet direct zichtbaar is. Het leek voor mij vooral extra zichtbaar, omdat het qua bezoekers voor mij veel rustiger leek.
 

Pascallovic

Well-known member
Ipv de agenten fitter te maken gaan we de eisen aanpassen.

Weet iemand toevallig de eisen ?
Dit is de test.

Dit zijn de normtijden

Code:
leeftijdscategorie 	Vrouwen 	Mannen
< 19 jaar 	         3:43 	        3:07
19 ? 24 jaar 	         3:45 	        3:08
25 ? 29 jaar 	         3:46 	        3:10
30 ? 34 jaar  	         3:52 	        3:13
35 ? 39 jaar 	         4:00 	        3:19
40 ? 44 jaar 	         4:07 	        3:24
45 ? 49 jaar 	         4:13 	        3:30
50 ? 54 jaar 	         4:25 	        3:38
55 ? 59 jaar 	         4:40 	        3:53
60 ? 64 jaar 	         4:50 	        4:00

Bron: https://politietest.nl/sporttest-politie/
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ipv de agenten fitter te maken gaan we de eisen aanpassen.

Weet iemand toevallig de eisen ?

Geen idee. Ik begreep wel dat sommige onderdelen wat willekeur opleverde. Een roei onderdeel waarbij het materiaal meer geschikt is voor een bepaalde lengte. Opdrukken wat willekeurig werd beoordeeld. Klonk als iets anders dan die variant van dat de testen voor de brandweer te zwaar waren voor vrouwen.
 

Pascallovic

Well-known member
Denk dat je hem echt zelf moet doen om te kunnen beoordelen of hij daadwerkelijk te zwaar is. Los van het feit dat deze wat explosievere test lang niet alles over je fitheid zegt. Maar 3 a 4 minuten op je tanden bijten mag je toch wel verwachten van de agenten.
 
Bovenaan