Binnenlands nieuws

SanMark.

Well-known member
Het lukt nog maar niet echt met de TBS.

Kun je alle keren wel de minister slachtofferen, en verder gaan tot het volgende incident, en dan weer de collectieve verontwaardiging aanhoren.
 

Hankie

Well-known member
Het lukt nog maar niet echt met de TBS.

Kun je alle keren wel de minister slachtofferen, en verder gaan tot het volgende incident, en dan weer de collectieve verontwaardiging aanhoren.

Je verwacht het niet he. Een minister verantwoordelijk voor uitvoerende processen....
 

erka

Well-known member
Het lukt nog maar niet echt met de TBS.

Kun je alle keren wel de minister slachtofferen, en verder gaan tot het volgende incident, en dan weer de collectieve verontwaardiging aanhoren.

Terwijl de voor de hand liggende aanpassing volgens mij niet eens zo moeilijk is, minder snel proefverlof. Daar moeten de 'goeden' (voor zover je die met TBS hebt) dan maar even onder lijden. Maar dat vindt men ethisch moeilijk, plus langer vasthouden kost natuurlijk geld.

Ergo, doormodderen en dan maar een paar extra doden op de koop toe nemen.
 

ALenstra

Well-known member
De VARA wil een uitzondering op de salarisregels voor omroepmedewerkers. Want anders kunnen ze Matthijs Van Nieuwkerk niet behouden zeggen ze.
 

SuikerBrood

Well-known member
Schandalig. Wat mij betreft mag die directeur per direct vertrekken. Wat de VARA doet gaat compleet tegen de beginselen in van zowel de vereniging als het publieke bestel. Beide mannen moeten lekker bij de Luxemburgse omroep gaan werken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik las het vanochtend. Die directeur brengt het alsof we medelijden moeten hebben met Van Nieuwkerk, dat hij mogelijk 2 ton per jaar in plaats van 5 ton gaat verdienen. Donderstraal toch op man.
 

Pascallovic

Well-known member
Dan stapt ie maar over naar de commerciele omroep als ie het te weinig vindt. Ook bijzonder dat juist een omroep als de VARA met dit voorstel komt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Precies. Of de wereld vergaat als de grote Matthijs van Nieuwkerk naar de commerci?le omroep gaat.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
We willen als kabinet juist af van allerlei uitzonderingen. Ik denk er dan ook niet aan om een uitzondering te maken voor Matthijs van Nieuwkerk. Daarover ben ik ook steeds glashelder geweest,” laat minister Arie Slob van Media weten.


Arie! :duim:
 

Pascallovic

Well-known member
Schijnbaar. In mei 2018 wisten ze wel te melden dat het kwam door jongeren die uit naam van de Islam handelden:
https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/22...ijk-jongeren-handelen-uit-naam-van-islam.html

Op 19 februari jl. wisten ze ook nog dat het te verklaren was door toegenomen anti-Isra?l-sentimenten uit islamitische en extreemlinkse hoek:
https://nos.nl/artikel/2272691-oplaaiende-jodenhaat-leidt-tot-protest-in-frankrijk.html
 

erka

Well-known member
Hoho, geen kritiek op de NOS, voor je het weet heb je het halve forum over je heen :rumcolaa:
 
Bovenaan