Binnenlands nieuws

JFK

Well-known member
Waarbij Simons gewoon triest is en Van Doorn heel gevaarlijk.

Wat is er nou gevaarlijk aan Van Doorn? Wat voor een invloed heeft op Nederland?
Echt geen ene reet.
Simons en Van Doorn zitten in hun eentje in splinterpartijtjedie totaal onbelangrijk zijn, die niet mee regeren.
We moeten het niet groter maken dan het is.
Negeren die handel.
 

zwammy

Well-known member
Totdat er dadelijk nog meer moslims in plaats van het theehuis het stemhokje vinden. Dan word het een grotere partij. Maar negeren is goed. Werkt al jaren prima :duim:
 

zwammy

Well-known member
57% is niet westers en daarvan 70% islamitisch. Wil je even een calculator over hoeveel stemmen dat zijn?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat is er nou gevaarlijk aan Van Doorn? Wat voor een invloed heeft op Nederland?
Echt geen ene reet.
Simons en Van Doorn zitten in hun eentje in splinterpartijtjedie totaal onbelangrijk zijn, die niet mee regeren.
We moeten het niet groter maken dan het is.
Negeren die handel.

Van Doorn is zich inmiddels aan het ontpoppen tot radicale moslim en jodenhater. Wat het gevaarlijk maakt is dat meer dan 7000 mensen op hem hebben gestemd. Wat betekent dat er dus minimaal 7000 uitgesproken radicale moslims en jodenhaters alleen al in Den Haag wonen. Ik vind dat zeer zorgwekkend.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Er wonen heel radicale moslims/jodenhaters in Nederland. Gelukkig stijgt die gezellige groep.
 

zwammy

Well-known member
Heb je vandaag al op jouw bekende cynische manier aan ons medegedeeld dat we in een fantastisch land wonen?

Ik ben niet cynisch, er zijn maar 5 landen in de wereld waar het mooier wonen is dan hier. Het is hier fantastisch :duim:

Van Doorn is zich inmiddels aan het ontpoppen tot radicale moslim en jodenhater. Wat het gevaarlijk maakt is dat meer dan 7000 mensen op hem hebben gestemd. Wat betekent dat er dus minimaal 7000 uitgesproken radicale moslims en jodenhaters alleen al in Den Haag wonen. Ik vind dat zeer zorgwekkend.

7000, dan word het tijd om te gaan negeren en hoofd wegdraaien. Stopt het vanzelf :duim:

Er wonen heel radicale moslims/jodenhaters in Nederland. Gelukkig stijgt die gezellige groep.

Negeren die hap! Aanslag, Negeren!
 

Batigoal

Well-known member
Haha sorry zwammy, maar het wordt wel een beetje aandoenlijk soms je cynisme. Je zou bijna gaan denken dat je je er druk om maakt zo vaak post je dit soort dingen.
 

zwammy

Well-known member
Ben je gek, als het boven de rivieren gebeurt interesseert het zwammy geen moer.

:duim:

Heerlijk toch. Schijt mij het allemaal. Ik leef prima in mijn wijkje maar zal voortaan overal het woordje cynisme of interesseert me niks of ver van mijn bed show plaatsen om de tere zieltjes tegemoet te komen. Als de toon maar netjes is maakt het voor de rest allemaal niets uit.

Namaste en zen lieve forumgenootjes, maak je maar niet druk over dit Brabants boertje :duim:
 

JFK

Well-known member
maar zal voortaan overal het woordje cynisme of interesseert me niks of ver van mijn bed show plaatsen om de tere zieltjes tegemoet te komen. Als de toon maar netjes is.
Doe wat je niet laten kunt, we nemen die flauwekul van jou toch niet serieus.

maak je maar niet druk over dit Brabants boertje :duim:

Alsof we dat ?berhaupt ook gedaan hebben.
Er zijn betere redenen om je druk te maken dan over Brabantse boertjes.
 
Laatst bewerkt:

Bonehead

Well-known member
Helemaal mee eens.
Maar dat zou moet ook gelden voor als een PVV-er of FVD-er wat zegt. Dan staat heel Volkskrant/NRC-lezend Nederland op zijn poten en staan spreekwoordelijk de fascisten al bij Lobith klaar om Nederland binnen te komen.

Punt is alleen dat media tegenwoordig willen scoren, dus ook het woord geeft aan dit soort dorpsgekken, en hun uitspraken dan in koeienletters voorop hun site/krant zetten.

Dat doet het natuurlijk ook. Maar dat moet je wel willen zien.

Dat de media links- en rechtsom wil scoren vind ik kwalijk. Er zijn namelijk zat mensen die het nieuws niet op waarde kunnen schatten

Er wonen heel radicale moslims/jodenhaters in Nederland. Gelukkig stijgt die gezellige groep.

Ik denk dat dit ook te maken heeft dat ook de politiek aan alle kanten van het spectrum radicaliseert.
 
Bovenaan