Binnenlands nieuws

zwammy

Well-known member
Mooie Kamervragen. 57% van den Haag is niet westers allochtoon waarvan 70% islamitisch. Ik blijf toch maar liever in Brabant en steun ze wel vanaf hier :duim:
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Leuke berichten weer. Eerst een voorzitter die voor een idioot bedrag aan het reizen is (waarom pakt die vent niet gewoon de trein?) en daarna die dorpsgek uit Den Haag weer met een bespottelijk voorstel. Op deze manier snap ik wel dat Baudet aan stemmen komt. Niet dat hij ook maar iets kan oplossen. Sterker nog, als burger met een beneden modaal inkomen ben je juist slecht af bij FvD, maar weet het volk veel. Die stemmen gewoon op iemand die zich uitspreekt tegen dit soort idioterie.
 

SanMark.

Well-known member
Sterker nog, als burger met een beneden modaal inkomen ben je juist slecht af bij FvD, maar weet het volk veel. Die stemmen gewoon op iemand die zich uitspreekt tegen dit soort idioterie.

dus jij denkt dat alleen mensen met een lager inkomen op Baudet stemt ?
 

JFK

Well-known member
Maar mensen schieten ook wel te snel in de stress als een of andere dorpsidioot een keer wat roept.
Simons of die ex-PVV?er hoeven maar wat te zeggen en Telegraaflezend Nederland staat weer op z?n achterste poten. Alsof die Simons en die PVV-knuppel wat te vertellen hebben. Doe rustig aan en haal je schouders op.
 

JMD

Well-known member
Maar mensen schieten ook wel te snel in de stress als een of andere dorpsidioot een keer wat roept.
Simons of die ex-PVV?er hoeven maar wat te zeggen en Telegraaflezend Nederland staat weer op z?n achterste poten. Alsof die Simons en die PVV-knuppel wat te vertellen hebben. Doe rustig aan en haal je schouders op.
Helemaal mee eens.
Maar dat zou moet ook gelden voor als een PVV-er of FVD-er wat zegt. Dan staat heel Volkskrant/NRC-lezend Nederland op zijn poten en staan spreekwoordelijk de fascisten al bij Lobith klaar om Nederland binnen te komen.

Punt is alleen dat media tegenwoordig willen scoren, dus ook het woord geeft aan dit soort dorpsgekken, en hun uitspraken dan in koeienletters voorop hun site/krant zetten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding

PVV zeer zeker niet. Die doen alsof ze voor de minder bedeelden, de zorg etc. zijn maar stemmen intussen, net als FvD tegen alle wetsvoorstellen die gaan over positieverbetering voor die groep.

De SP is inderdaad voor die groep een logische keuze. Of de CU.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Maar mensen schieten ook wel te snel in de stress als een of andere dorpsidioot een keer wat roept.
Simons of die ex-PVV’er hoeven maar wat te zeggen en Telegraaflezend Nederland staat weer op z’n achterste poten. Alsof die Simons en die PVV-knuppel wat te vertellen hebben. Doe rustig aan en haal je schouders op.

Nou als ik voor mezelf spreek, dan sta ik alleen op m'n achterste poten als een volksvertegenwoordiger enge dingen roept. Simons en die ex-PVV knuppel zijn gemeenteraadsleden in respectievelijk de eerste en derde stad van Nederland. Ik vind dat behoorlijk zorgwekkend. Waarbij Simons gewoon triest is en Van Doorn heel gevaarlijk.
 

Batigoal

Well-known member
PVV zeer zeker niet. Die doen alsof ze voor de minder bedeelden, de zorg etc. zijn maar stemmen intussen, net als FvD tegen alle wetsvoorstellen die gaan over positieverbetering voor die groep.

De SP is inderdaad voor die groep een logische keuze. Of de CU.

Als 50+ competente mensen had scoorden zij ook veel beter bij die groep.
 
Bovenaan