Ga je toevallig naar dominator dit jaar? Kan wel wat bommen gebruiken voor de vrijdag in de toto divisie :duim:
Ja, zeker triest.8 doden binnen 3 dagen op de snelweg. Trieste bedoeling zeg.
In Amsterdam heb je mensen fietsen die oordoppen op hebben zodat ze niets horen en die zitten 90% van de tijd op hun mobiel te kijken en fietsen met een hand zodat ze net aan genoeg hebben aan de volle breedte van een fietspad. Dat soort types moet je echt de gracht in schoppen.
Die noise cancelling koptelefoons zijn leuk voor thuis, maar in het verkeer nogal gevaarlijk. Mogen ze van mij ook verbieden, men hoort echt niks ermee.
Vanaf komende juli is het verboden inderdaad.Ik geloof dat we bijna zover zijn dat je geen telefoon meer op de fiets mag. Dit is een mooie volgende stap. Gezien de handhaving nihil is, maakt het verder ook niet uit of ze het wel of niet verbieden.
https://www.at5.nl/artikelen/193557/klimaatactivisten-ontregelen-ochtendspits-met-zwermblokkades
Nog last van gehad Max (en anderen die in Amsterdam wonen en/of werken)?
Net zo veel als de Blokkeerfriezen dus...zoon taakstraf
Net zo veel als de Blokkeerfriezen dus...
Minder zelfs in aantal gevallen. Jenny Douwes kreeg 240 uur en deze gast 100 uur.
Aannemende dat de rechters en de advocaten hun werk goed hebben gedaan lijkt me dit een mooi moment om wat reparatiewetgeving in te zetten.