Binnenlands nieuws

leo1949

Well-known member
Ik ben gelukkig geen zure vent want er zijn nog genoeg dingen waar ik nog om kan lachen.
En dit is zoiets. En hij heeft hem voor mij echt verdiend met zijn partij.

CwI7plNXYAATBbi.jpg
 

Maasveld

Well-known member
We kunnen dus wel stellen dat Leo dit plaatje zelf in elkaar geknutseld heeft. Je moet toch iets op je oude dag.
 

vakx2.0

Banned
OMG... D66 wil een 'designated survivor' voor het geval er een aanslag komt waarmee in 1 klap alle parlementsleden, ons staatshoofd etc. worden weggevaagd.

Ten eerste: ik dacht dat de D66 een minder door-angst-geregeerd Nederland voorstond?
Ten tweede: de kans dat alle parlementsleden in 1 klap worden weggevaagd, is nihil, aangezien ze zelden voltallig aanwezig zijn.
Ten derde: Amalia neemt het wel even over, mochten iedereen het loodje leggen. In haar heb ik meer vertrouwen dan in die patjepee?rs van een DENK-, PVV- of D66-bewindslieden. Je moet er toch niet aan denken dat zo'n Kuzu al 'designated survivor' wordt aangewezen. Ik acht het niet onwaarschijnlijk dat hij in zo'n geval zelf een grote aanslag initieert. De kat op het spek binden heet dat.

Niet meer zoveel Netflixen, D'66.
 

JMD

Well-known member
OMG... D66 wil een 'designated survivor' voor het geval er een aanslag komt waarmee in 1 klap alle parlementsleden, ons staatshoofd etc. worden weggevaagd.

Ten eerste: ik dacht dat de D66 een minder door-angst-geregeerd Nederland voorstond?
Ten tweede: de kans dat alle parlementsleden in 1 klap worden weggevaagd, is nihil, aangezien ze zelden voltallig aanwezig zijn.
Ten derde: Amalia neemt het wel even over, mochten iedereen het loodje leggen. In haar heb ik meer vertrouwen dan in die patjepee?rs van een DENK-, PVV- of D66-bewindslieden. Je moet er toch niet aan denken dat zo'n Kuzu al 'designated survivor' wordt aangewezen. Ik acht het niet onwaarschijnlijk dat hij in zo'n geval zelf een grote aanslag initieert. De kat op het spek binden heet dat.

Niet meer zoveel Netflixen, D'66.

D66 zou ons direct overleveren aan Europa in zo'n geval...
 

Bonehead

Well-known member
Nee dat heb ik volgens mij nooit beweerd dat het door de politiek komt.
Laat maar zien waar ik dat gezegd heb of zit je alleen maar stemming te maken?
Ik heb hem voor die paar honderd euro extra mee genomen omdat hij nog erger genaaid word dan ik.

Ik stel een, in mijn ogen, heel normale vraag omdat ik je post nogal onsamenhangend vind en ik er derhalve geen chocola van kan maken. Maar het zal wel aan mij liggen dat ik ook van de post die ik nu quote eigenlijk geen flauw benul heb wat je er mee bedoeld. Ik vind het wel heel frappant dat je bij een normale vraag direct in de verdediging schiet.
 

erka

Well-known member
D66 zou ons direct overleveren aan Europa in zo'n geval...

Een oplossing voor een niet-bestaand probleem, dit idee van D66. D66 heeft daar de laatste tijd wel een handje van. En van de andere kant laten ze belangrijke onderwerpen, waar jaren voor gestreden is, nu lopen omdat het pluche goed zit. Referendum als bekendste voorbeeld. Ik heb daar wel moeite mee als D66 stemmer.
 

De Wolf

Well-known member
Bij overlijden van Willem-Alexander zullen we op dit moment voor 4 jaar een regent krijgen.

1e is Maxima
2e is Constantijn
3e is Margriet
 

leo1949

Well-known member
Ik stel een, in mijn ogen, heel normale vraag omdat ik je post nogal onsamenhangend vind en ik er derhalve geen chocola van kan maken. Maar het zal wel aan mij liggen dat ik ook van de post die ik nu quote eigenlijk geen flauw benul heb wat je er mee bedoeld. Ik vind het wel heel frappant dat je bij een normale vraag direct in de verdediging schiet.
Die onsamenhangende post was deze, en dan gaat het vooral om de vet gedrukte blauwe tekst want dat is het stukje wat je er tussenuit knipte beetje chocomel erbij en je kunt er wel chocola van maken. de popcorn doe ik er wel bij. :jerry:

Ja 2 waarvan een dit jaar een rechtenstudie voltooid heeft en werkt voor het Kadaster.
Want die polis waar jij het over had heb ik ook gehad.
Daardoor hebben mijn kinderen nooit wat tekort gehad.
Maar ook had ik een levensverzekering die tot uitkering kwam bij mijn pensioen.
Daarmee ben ik een paar keer naar Azi? geweest Indonesi? en Vietnam.
Oja je maakte mij nog uit voor een egoist die alles en iedereen uitkleed.

Ik ben gescheiden en de kinderen waren aan mij toegewezen.
Nu ben ik naar Afrika geweest en door de 1 persoonstoeslag was ik bijna net zoveel kwijt als 2 personen.
Daarom heb ik de kennis meegenomen waarover ik het al eerder had en die 30% van zijn inkomen kwijt raakt door de VVD plannetjes.


Dus zo ego?stisch ben ik niet en politiek gezien kies ik voor de mensen en niet voor het grootkapitaal.
Want onze rechtse regering stuit nu weer op het volgende probleem en dat is Ikea.
Ook een Haarlemse VVD'er is nog in het nieuws over zaakjes in Amsterdam, maar ja dat soort dingen zie je niet.
Ook Pechtold kom nu in de problemen kijk maar op pagina 105 NOS teletekst en zo rommeld rechts maar door.

Maar wat anders hoe voelt het die domme antwoorden van mij aan het begin van vanavond.
Ik kan het wel raden want ik heb ze ook vaak gehad.

Daarna kom jij met deze reactie op de blauwe vet gedrukte tekst .

Dus dat je een toeslag moet betalen als je alleen op vakantie gaat komt door de politiek Of zit ik er nu helemaal naast?.

Waar haal je die onzin vandaan, waar zeg ik dat?
En waarom is deze post onsamenhangend???
Het is toch duidelijk genoeg wat hier boven staat!!!

Dus dat je een toeslag moet betalen als je alleen op vakantie gaat komt door de politiek. Of zit ik er nu helemaal naast?

Op deze blauw gedrukte vraag zal ik geen antwoord geven want ik schiet niet in de verdediging voor jou, het is gewoon de bekende tactiek die men hier gebruikt als het om de VVD gaat.
Maar ik vraag wel aan jou wat denk jij er zelf van? "Zit je er nu helemaal naast of niet????"
 
Bovenaan