Luie flikker.
Ach, trek jij ook niet van de staat?
Luie flikker.
Luie flikker.
Ach, trek jij ook niet van de staat?
Leo, jij zou graag op de lange termijn produkten produceren die verliesgevend worden en uiteindelijk niemand meer koopt? Met mensen die aan het werk zijn om zinloze produkten te produceren? Weet je dat er 70 jaar lang een land is geweest dat dat zo deed? En totaal failliet ging?
Je kunt zoveel zuchten als je wilt, maar jij had dit gewoon moeten onthouden.:hsv:zucht
Het altijd maar hebben over alle kansen die de ouderen hadden en niet hebben gepakt vind ik eerlijk gezegd ook een beetje kort door de bocht.
Grappig ik denk dat ik met 38 uur in de week werken een vriendin die 32 uur werkt(waaronder in het weekend) 2 kinderen een eigen huis ( uiteraard met variabele hypotheek) redelijk tot de mister average van Nederland behoor. ( samen hebben we een normaal modaal loon)Ja jij heb het veel beter gedaan in de wereld dan ik en de rest van de Nederlanders met je enorme villa in Wassenaar en je buitenhuizen in Blaricum en Bloemendaal.
Wij normale Nederlanders zijn veel minder slim dan jij want jij kan zelfs God nog te slim af zijn.
Heilige SanMak bid voor ons zondaars en leid ons niet in bekoring van links......... AMEN.
Want onze rechtse regering stuit nu weer op het volgende probleem en dat is Ikea.
Ook een Haarlemse VVD'er is nog in het nieuws over zaakjes in Amsterdam, maar ja dat soort dingen zie je niet.
Ook Pechtold kom nu in de problemen kijk maar op pagina 105 NOS teletekst en zo rommeld rechts maar door.
.
Alles rechts van de SP is rechts.Pechtold rechts?
Pechtold rechts?
Dat is toch iets van alle tijden en alle partijen, dank zij internet komt er nu veel boven water maar wat denk jij wat er tot de jaren 90 gebeurde in alle (kleine) gemeentes als mensen iets gedaan wilden hebben.
Hoeveel miljoenen zijn er onder leiding van de veel geprezen van de Laan wel verdampt door allerlei corruptie in de deel gemeentes e.d.
Ik heb het niet van internet maar van teletekst en dat bestaat al 45 jaar.