Binnenlands nieuws

leo1949

Well-known member
Leo, jij zou graag op de lange termijn produkten produceren die verliesgevend worden en uiteindelijk niemand meer koopt? Met mensen die aan het werk zijn om zinloze produkten te produceren? Weet je dat er 70 jaar lang een land is geweest dat dat zo deed? En totaal failliet ging?

Nee die producten waren niet verliesgevend.
Unilever wilde contanten voor de ontevreden aandeelhouders die een korte termijnwinst wilde opstrijken.
Het verhaal zit dus anders inelkaar maar dat zijn jullie al vergeten.
 
Laatst bewerkt:

SanMark.

Well-known member
Het altijd maar hebben over alle kansen die de ouderen hadden en niet hebben gepakt vind ik eerlijk gezegd ook een beetje kort door de bocht.

Vind je ? Leo is te lui om te werken, te lui om een huis te kopen te lui om te neuken want ik kan mij niet voorstellen iemand die zo ego?stisch is ten opzichte van de jongeren zelf kinderen heeft.

Beetje laf 40 jaar op de bank zitten, en nu klagen dat hij pas 2 werelddelen heeft gezien, of wij die andere 5 werelddelen voor hem nog even kunnen ophoesten.
 

leo1949

Well-known member
Ja jij heb het veel beter gedaan in de wereld dan ik en de rest van de Nederlanders met je enorme villa in Wassenaar en je buitenhuizen in Blaricum en Bloemendaal.
Wij normale Nederlanders zijn veel minder slim dan jij want jij kan zelfs God nog te slim af zijn.
Dat kan je zien aan je ZEER scherpe, intelligente en spitsvondige antwoorden waarop geen enkel weerwoord mogelijk is.
Ja je heb het zo goed gedaan in de maatschappij jij bent een voorbeeld voor de hele wereld van hoe het moet.
 

SanMark.

Well-known member
Ja jij heb het veel beter gedaan in de wereld dan ik en de rest van de Nederlanders met je enorme villa in Wassenaar en je buitenhuizen in Blaricum en Bloemendaal.
Wij normale Nederlanders zijn veel minder slim dan jij want jij kan zelfs God nog te slim af zijn.
Grappig ik denk dat ik met 38 uur in de week werken een vriendin die 32 uur werkt(waaronder in het weekend) 2 kinderen een eigen huis ( uiteraard met variabele hypotheek) redelijk tot de mister average van Nederland behoor. ( samen hebben we een normaal modaal loon)

Dat ik daarnaast kijk naar wat kansen om voor mijzelf het makkelijk te maken als ik ouder ben.. Bv omdat ik op mijn 20ste al met een polis ben gestart zodat ik een appeltje voor de dorst heb als ik in de 60 ben. Mijn hypotheek loopt af als ik 65 jaar ben. Ik heb voor mijn kinderen een beleggingsfonds geopend ( hoog risico) wat ik kan laten staan tot dat ze kunnen studeren. Je moet gewoon rond kijken wat voor kansen er liggen.

Bv nu met crypto ook, kans is aanwezig dat ik voor 2K nat ga , kans is ook aanwezig dat dit x keer over de kop gaat. Dus die afweging is gauw gemaakt , of 2 k verliezen of kans op een zeer dik bedrag.

Niet bang zijn om wat te verliezen want als je dat niet durft zal je ook nooit wat winnen en is altijd alles te duur.

Toon je ballen eens, recht je rug, en ga er voor en leg de schuld niet altijd bij iemand anders(lees rechts) als je door je eigen falen het weer eens niet gered hebt.
 

leo1949

Well-known member
Ja 2 waarvan een dit jaar een rechtenstudie voltooid heeft en werkt voor het Kadaster.
Want die polis waar jij het over had heb ik ook gehad.
Daardoor hebben mijn kinderen nooit wat tekort gehad.
Maar ook had ik een levensverzekering die tot uitkering kwam bij mijn pensioen.
Daarmee ben ik een paar keer naar Azi? geweest Indonesi? en Vietnam.
Oja je maakte mij nog uit voor een egoist die alles en iedereen uitkleed.
Ik ben gescheiden en de kinderen waren aan mij toegewezen.
Nu ben ik naar Afrika geweest en door de 1 persoonstoeslag was ik bijna net zoveel kwijt als 2 personen.
Daarom heb ik de kennis meegenomen waarover ik het al eerder had en die 30% van zijn inkomen kwijt raakt door de VVD plannetjes.
Dus zo ego?stisch ben ik niet en politiek gezien kies ik voor de mensen en niet voor het grootkapitaal.
Want onze rechtse regering stuit nu weer op het volgende probleem en dat is Ikea.
Ook een Haarlemse VVD'er is nog in het nieuws over zaakjes in Amsterdam, maar ja dat soort dingen zie je niet.
Ook Pechtold kom nu in de problemen kijk maar op pagina 105 NOS teletekst en zo rommeld rechts maar door.

Maar wat anders hoe voelt het die domme antwoorden van mij aan het begin van vanavond.
Ik kan het wel raden want ik heb ze ook vaak gehad.
 

SanMark.

Well-known member
Want onze rechtse regering stuit nu weer op het volgende probleem en dat is Ikea.
Ook een Haarlemse VVD'er is nog in het nieuws over zaakjes in Amsterdam, maar ja dat soort dingen zie je niet.
Ook Pechtold kom nu in de problemen kijk maar op pagina 105 NOS teletekst en zo rommeld rechts maar door.

.

Dat is toch iets van alle tijden en alle partijen, dank zij internet komt er nu veel boven water maar wat denk jij wat er tot de jaren 90 gebeurde in alle (kleine) gemeentes als mensen iets gedaan wilden hebben.

Hoeveel miljoenen zijn er onder leiding van de veel geprezen van de Laan wel verdampt door allerlei corruptie in de deel gemeentes e.d.
 

leo1949

Well-known member
Pechtold rechts?

JA D66 heeft een enorme ruk naar rechts gemaakt.
Daarom raken we onder andere 1,4 miljard ?uro kwijt en worden de kapper en de boodschappen 3% duurder.
En wie mag dat betalen????............. juist dat zijn dus de mensen waar ik voor opkom.
Ja en dan ben je een EGOIST. :heinz:
 

leo1949

Well-known member
Dat is toch iets van alle tijden en alle partijen, dank zij internet komt er nu veel boven water maar wat denk jij wat er tot de jaren 90 gebeurde in alle (kleine) gemeentes als mensen iets gedaan wilden hebben.

Hoeveel miljoenen zijn er onder leiding van de veel geprezen van de Laan wel verdampt door allerlei corruptie in de deel gemeentes e.d.

Ik heb het niet van internet maar van teletekst en dat bestaat al 45 jaar.
 
Bovenaan