Binnenlands nieuws

SanMark.

Well-known member
JA D66 heeft een enorme ruk naar rechts gemaakt.
Daarom raken we onder andere 1,4 miljard €uro kwijt en worden de kapper en de boodschappen 3% duurder.
En wie mag dat betalen????............. juist dat zijn dus de mensen waar ik voor opkom.
Ja en dan ben je een EGOIST. :heinz:


1,4 miljard ? Niet meer ? Dat is toch wisselgeld op de gehele begroting .
 

gevegt

Well-known member
Dat is toch iets van alle tijden en alle partijen, dank zij internet komt er nu veel boven water maar wat denk jij wat er tot de jaren 90 gebeurde in alle (kleine) gemeentes als mensen iets gedaan wilden hebben.

Hoeveel miljoenen zijn er onder leiding van de veel geprezen van de Laan wel verdampt door allerlei corruptie in de deel gemeentes e.d.

Wel typerend dat je niet Leo zijn priv? ontboezeming aanhaalt terwijl je dat zou moeten waarderen. Zowel als post als op de inhoud.
 

leo1949

Well-known member
1,4 miljard ? Niet meer ? Dat is toch wisselgeld op de gehele begroting .

Nu ben ik naar Afrika geweest en door de 1 persoonstoeslag was ik bijna net zoveel kwijt als 2 personen.
Daarom heb ik de kennis meegenomen waarover ik het al eerder had en die 30% van zijn inkomen kwijt raakt door de VVD plannetjes.
Dus zo ego?stisch ben ik niet en politiek gezien kies ik voor de mensen en niet voor het grootkapitaal.

Met die 1,4 miljard kan je het leraren probleem oplossen en de BTW verhoging afschaffen
En mensen die zich niet kunnen verweren geen 30% inkomsten afpakken
.

Maar wat anders hoe voelt het die domme antwoorden van mij aan het begin van vanavond.
Ik kan het wel raden want ik heb ze ook vaak gehad.

En ik krijg ze nu weer.
 

SanMark.

Well-known member
Met die 1,4 miljard kan je het leraren probleem oplossen en de BTW verhoging afschaffen
En mensen die zich niet kunnen verweren geen 30% inkomsten afpakken
.



En ik krijg ze nu weer.

Lekker een loze bewering er neer zetten over dat iemand zich niet kan verweren. Wat moet ik daar nu mee.

Je kan nu blijven hameren over die 1,4 miljard maar dankzij de VVD zijn we ook uit de crisis gekomen. Dat heeft heel wat meer opgeleverd dan 1,4 miljard. Die nu word 'weggegeven' tenminste in jou ogen dan.
 

leo1949

Well-known member
Lekker een loze bewering er neer zetten over dat iemand zich niet kan verweren. Wat moet ik daar nu mee.

Je kan nu blijven hameren over die 1,4 miljard maar dankzij de VVD zijn we ook uit de crisis gekomen. Dat heeft heel wat meer opgeleverd dan 1,4 miljard. Die nu word 'weggegeven' tenminste in jou ogen dan.

Zijn we ECHT door de VVD uit de crisis gekomen????


Ja voor sommige wel en dat zijn degene die het al heel goed hadden en die de crisis veroorzaakt hebben die worden extra in de watten gelegd maar ik moet mijn eerste inkomsten verhoging sinds 2012 nog ontvangen
want ik ben er alleen maar op achterruit gegaan en in 3 jaar tijd is de huur al 100 euro omhoog gegaan.
En die geweldige VVD van jou die onze crisis zo goed bezworen heeft maakt de boodschappen ook nog eens 3% duurder
Niet alleen voor mij maar ook veel andere groepen heerst de crisis nu nog steeds en volop.
En dan kan je met die 1,4 miljard een hoop doen wat werkende niets kost.

Lekker een loze bewering er neer zetten over dat iemand zich niet kan verweren.
Iemand die een Wajong uitkering heeft en 38 uur per week. werkt word 30% gekort en komt ondanks werken op bijstandsniveau terecht, zeg maar hoe kan die zich verweren???
En zeg mij dan ook maar hoe ik mij moet verweren tegen al die inkomstenverlagingen van afgelopen jaren???
 
Laatst bewerkt:

Bonehead

Well-known member
Ik ben gescheiden en de kinderen waren aan mij toegewezen.
Nu ben ik naar Afrika geweest en door de 1 persoonstoeslag was ik bijna net zoveel kwijt als 2 personen.
Daarom heb ik de kennis meegenomen waarover ik het al eerder had en die 30% van zijn inkomen kwijt raakt door de VVD plannetjes.

Dus dat je een toeslag moet betalen als je alleen op vakantie gaat komt door de politiek. Of zit ik er nu helemaal naast?
 

SanMark.

Well-known member

Zijn we ECHT door de VVD uit de crisis gekomen????


Ja voor sommige wel en dat zijn degene die het al heel goed hadden en die de crisis veroorzaakt hebben die worden extra in de watten gelegd maar ik moet mijn eerste inkomsten verhoging sinds 2012 nog ontvangen
want ik ben er alleen maar op achterruit gegaan en in 3 jaar tijd is de huur al 100 euro omhoog gegaan.
En die geweldige VVD van jou die onze crisis zo goed bezworen heeft maakt de boodschappen ook nog eens 3% duurder
Niet alleen voor mij maar ook veel andere groepen heerst de crisis nu nog steeds en volop.
En dan kan je met die 1,4 miljard een hoop doen wat werkende niets kost.

Lekker een loze bewering er neer zetten over dat iemand zich niet kan verweren.
Iemand die een Wajong uitkering heeft en 38 uur per week. werkt word 30% gekort en komt ondanks werken op bijstandsniveau terecht, zeg maar hoe kan die zich verweren???
En zeg mij dan ook maar hoe ik mij moet verweren tegen al die inkomstenverlagingen van afgelopen jaren???

Wat weer een selectieve verontwaardiging en je neemt niet alles mee.
 

ElSimao

Active member

Zijn we ECHT door de VVD uit de crisis gekomen????


Ja voor sommige wel en dat zijn degene die het al heel goed hadden en die de crisis veroorzaakt hebben die worden extra in de watten gelegd maar ik moet mijn eerste inkomsten verhoging sinds 2012 nog ontvangen
want ik ben er alleen maar op achterruit gegaan en in 3 jaar tijd is de huur al 100 euro omhoog gegaan.
En die geweldige VVD van jou die onze crisis zo goed bezworen heeft maakt de boodschappen ook nog eens 3% duurder
Niet alleen voor mij maar ook veel andere groepen heerst de crisis nu nog steeds en volop.
En dan kan je met die 1,4 miljard een hoop doen wat werkende niets kost.

Lekker een loze bewering er neer zetten over dat iemand zich niet kan verweren.
Iemand die een Wajong uitkering heeft en 38 uur per week. werkt word 30% gekort en komt ondanks werken op bijstandsniveau terecht, zeg maar hoe kan die zich verweren???
En zeg mij dan ook maar hoe ik mij moet verweren tegen al die inkomstenverlagingen van afgelopen jaren???

Niet dat ik het vaak doe, maar als ik bijvoorbeeld naar iemand als Roemer luister dan bekruipt mij altijd het gevoel dat hij lijkt te vergeten dat je het geld eerst moet verdienen voordat je het "eerlijk" kan verdelen. De belastingspercentages die zij voorstellen zijn zo hoog dat je daarmee als land minder aantrekkelijk wordt, en het voor zowel kleinere ondernemers als grote multinationals steeds minder lonend is om een bedrijf te starten / zich hier te vestigen / meer mensen in dienst te nemen. Dat is voor werkenden uiteindelijk ook de beste situatie, omdat je een betere positie hebt in de arbeidsmarkt aangezien er meer vraag naar arbeid is.

De VVD is natuurlijk wel de partij die het daar het meeste rekening mee houdt. Niet dat dat inhoudt dat ze verder geen idiote dingen doen, maar in beginsel sta ik erg achter die principes. Zouden jouw vrienden aan de macht komen, zou de helft van de multinationals de Randstad verlaten en heb je nog meer werklozen en minder inkomsten om het sociale stelsel van overeind te houden. Het klinkt allemaal leuk en "sociaal" maar op een gegeven moment raakt andermans geld dat je wil uitgeven gewoon op.
 

leo1949

Well-known member
Dus dat je een toeslag moet betalen als je alleen op vakantie gaat komt door de politiek. Of zit ik er nu helemaal naast?

Nee dat heb ik volgens mij nooit beweerd dat het door de politiek komt.
Laat maar zien waar ik dat gezegd heb of zit je alleen maar stemming te maken?
Ik heb hem voor die paar honderd euro extra mee genomen omdat hij nog erger genaaid word dan ik.
 

leo1949

Well-known member
Lekker een loze bewering er neer zetten over dat iemand zich niet kan verweren.
Iemand die een Wajong uitkering heeft en 38 uur per week. werkt word 30% gekort en komt ondanks werken op bijstandsniveau terecht, zeg maar hoe kan die zich verweren???
En zeg mij dan ook maar hoe ik mij moet verweren tegen al die inkomstenverlagingen van afgelopen jaren???

Wat weer een selectieve verontwaardiging en je neemt niet alles mee.

Dit vroeg ik niet ik vroeg wat ik er aan kan doen???
 
Laatst bewerkt:

Ska P 187

Well-known member
Lekker een loze bewering er neer zetten over dat iemand zich niet kan verweren. Wat moet ik daar nu mee.

Je kan nu blijven hameren over die 1,4 miljard maar dankzij de VVD zijn we ook uit de crisis gekomen. Dat heeft heel wat meer opgeleverd dan 1,4 miljard. Die nu word 'weggegeven' tenminste in jou ogen dan.

Dat geloof je toch niet echt he hahaha SM daar had je me even.
Zelfs Spanje is uit de crisis gekomen, daar wou je de PP zeker ook de credits voor geven.
 
Bovenaan