Binnenlands nieuws

zwammy

Well-known member
Er was hier geen gevaar dus dan hoeft er niet ingegrepen te worden.

Dat cruisepassagiers de dupe waren vind ik zelfs wel mooi, ontzettend vervuilende vorm van toerisme dat veel van een stad vraagt maar er vrijwel niets achterlaat.
Ja, alleen was het nu nog een stuk vervuilender omdat ze met bussen vervoerd moesten worden.
 

JMD

Well-known member
Ja, alleen was het nu nog een stuk vervuilender omdat ze met bussen vervoerd moesten worden.
Precies. Dat is het erge, maar xr lijkt soms niet te kunnen verder denken dan hun neus lang is
En ja, ook ik ben tegen cruiseschepen in de steden, daar moet wat aan gebeuren (en is al bezig)
 

Joost

Well-known member
Precies. Dat is het erge, maar xr lijkt soms niet te kunnen verder denken dan hun neus lang is
En ja, ook ik ben tegen cruiseschepen in de steden, daar moet wat aan gebeuren (en is al bezig)
Toch groeit het aantal cruiseschepen nog steeds.
 

Mario

Well-known member
In Rotterdam ligt elk weekend wel een cruiseschip, en dan allemaal met de bus naar Amsterdam 😅
 

zwammy

Well-known member
Politieacties bij het voetballen dit weekend. Blijken beide wedstrijden op dit moment nog steeds door te gaan. Zou mooi zijn als de burgemeesters dat ook vol houden.
 

JMD

Well-known member
Minister wil demonstratierecht inperken, belachelijk natuurlijk. Maar je ziet nu een groep op Twitter daar op reageren die afgelopen dagen geen enkele moeite hadden met zeggen dat de vrije meningsuiting op Twitter ed maar weg moest enz,

Stelletje hypocrieten…
 

gevegt

Well-known member
Ach, wat naar zeg.
Zekers, maar er zijn van die kant nog meer fatale ongelukken geweest.
Op een gegeven moment wordt je ouder en gaat navraag doen. De enige conclusie die ik toe kon trekken dat ze niet helemaal zelf zonder schuld waren.

Terug op het onderwerp, hoeveel mensen zijn er in de laatste, pak weg tien jar doodgebeten?
 

Batigoal

Well-known member
De wolf moet dus een beetje zijn best doen, zo wordt het niks met het neerknallen.
Sowieso handjevol bijtgevallen tegenover 150.000 geregistreerde hondenbeten jaarlijks. Ik neem aan dat de politieke partijen al bezig zijn met een voorstel voor afschot van de trouwe viervoeters?
 

gevegt

Well-known member
Sowieso handjevol bijtgevallen tegenover 150.000 geregistreerde hondenbeten jaarlijks. Ik neem aan dat de politieke partijen al bezig zijn met een voorstel voor afschot van de trouwe viervoeters?
Daar ga ik wel van uit. Juist omdat de politici goed nadenken en zich heel goed laten voorlichten en dus niet met de waan van de dag laten meeslepen door hijgerige, op click baits terende, populistische media.
Dat komt dus wel goed.
 

Hankie

Well-known member
Zekers, maar er zijn van die kant nog meer fatale ongelukken geweest.
Op een gegeven moment wordt je ouder en gaat navraag doen. De enige conclusie die ik toe kon trekken dat ze niet helemaal zelf zonder schuld waren.

Terug op het onderwerp, hoeveel mensen zijn er in de laatste, pak weg tien jar doodgebeten?
Ze stonden er achter met de broek op de enkels?
 

JMD

Well-known member
Politie gaat nu staken tijdens de XR-demo...

De XR-demonstranten zullen daar wel blij mee zijn, en als de burgemeester de demo verbiedt (vanwege de staking) zullen ze alsnog komen, want XR heeft nou eenmaal de sympathie van justitie want echt gestraft wordt er toch niet.
 
Bovenaan