Binnenlands nieuws

JMD

Well-known member
Alles voor modernisering. Zo is het geen Zestienhoven meer maar Rotterdam The Hague Airport.

Overigens heet het Seppe Airport omdat het in Bosschenhoofd ligt, dat ook wel Seppe wordt genoemd... Aparte bijnaam...

Als je de beelden ziet van dat vliegtuigje dan lijkt het me dat de inzittenden het niet overleefd hebben, gekukkig niet op een auto ofzo terechtgekomen.
 

JMD

Well-known member
Er zijn weer vernielingen aangericht in een faculteit van de UVA. Die doen geen aangifte... Echt.. Wat een lapzwans ben je dan, maar goed dat hadden we al gezien met de rector van de UvA die letterlijk boog voor die demonstranten die alles sloopten. Deze vernielingen zullen ook wel uit deze hoek komen.

Dan doet de VU het beter, de Pride-vlag is van hjet gebouw gehaald en vervangen door een VOC-vlag. Daar is aangifte van gedaan.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Kijk, de Sneekweek is natuurlijk al één groot Tokkiefestijn en daarom is het geen verrassing dat er een noodbevel is omdat er Cambuur hooligans zijn ruzie willen zoeken.
 

JMD

Well-known member
Kijk, de Sneekweek is natuurlijk al één groot Tokkiefestijn en daarom is het geen verrassing dat er een noodbevel is omdat er Cambuur hooligans zijn ruzie willen zoeken.
Is dat zo'n Tokkiefestijn? Komt op mij altijd over als juist een heel gezellige week. En zeilmensen zijn toch vaak hele nette mensen?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Is dat zo'n Tokkiefestijn? Komt op mij altijd over als juist een heel gezellige week. En zeilmensen zijn toch vaak hele nette mensen?
Ehm.... Sneekweek = zuipen

Dat heeft geen reet met zeilen te maken :) Nou ja, vroeger tijdens een dorpsfeest, ging je dan op zaterdagavond voor de band naar de feesttent? Indien ja, dan is de Sneekweek een zeilfeest
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Ja, ik snap geen moer van kaatsen maar de PC van Franeker lijkt me nog wel eens leuk om te bezoeken.
 
Bovenaan