Abubakari
Well-known member
Een beetje het type sport waar jij al 2 weken met dit mooie weer de hele dag voor binnen blijft bedoel je?😀En dan hebben ze ook nog slootjespringen en balletje slaan.
Een beetje het type sport waar jij al 2 weken met dit mooie weer de hele dag voor binnen blijft bedoel je?😀En dan hebben ze ook nog slootjespringen en balletje slaan.
Een beetje het type sport waar jij al 2 weken met dit mooie weer de hele dag voor binnen blijft bedoel je?😀
Wat zouden ze in Groningen graag ook zo’n evenement als de PC of it Skûtsjesilen hebben.😀Ik verheug me nu al op de FOPPE-games. Friese Olympische Potsierlijke Poppenkast Evenementen
Wat zouden ze in Groningen graag ook zo’n evenement als de PC of it Skûtsjesilen hebben.😀
Mooi dat je alleen de Cambuur hooligans noemt en de Heerenveen hooligans vergeet. Beide net zo triest, spreek dan lekker af in een bos en mat elkaar daar af, hopelijk komt er dan nog even een wolf langs.Kijk, de Sneekweek is natuurlijk al één groot Tokkiefestijn en daarom is het geen verrassing dat er een noodbevel is omdat er Cambuur hooligans zijn ruzie willen zoeken.
Ik neem letterlijk de tekst van OF en de NOS over, daar staat niks over HeerenveenMooi dat je alleen de Cambuur hooligans noemt en de Heerenveen hooligans vergeet. Beide net zo triest, spreek dan lekker af in een bos en mat elkaar daar af, hopelijk komt er dan nog even een wolf langs.
Bijzondere tekst voor OF en de NOS. 😀Ik neem letterlijk de tekst van OF en de NOS over, daar staat niks over Heerenveen
Kijk, de Sneekweek is natuurlijk al één groot Tokkiefestijn en daarom is het geen verrassing dat er een noodbevel is omdat er Cambuur hooligans zijn ruzie willen zoeken.
Ja, ik vond het ook al apart.Bijzondere tekst voor OF en de NOS. 😀
Terwijl de provincie het Omroep Cambuur noemt.Tja, Omroep Abe he 😉
Zal ik als buitenstaander het maar zeggen. Het waren zowel Heerenveen als cambuur tokkies
Dat heb ik al gezegd, alles komt later in BrabantZal ik als buitenstaander het maar zeggen. Het waren zowel Heerenveen als cambuur tokkies
Er was hier geen gevaar dus dan hoeft er niet ingegrepen te worden.Een XR-demo waardoor een cruiseschip niet verder kan... Politie doet niks.
"https://www.at5.nl/artikelen/228028...chip-tegen-toeristen-buiten-de-stad-van-boord"
De ene demo is de andere niet zeg maar...
Erg doorzichtig idd allemaal. Maar goed, al die kranten vallen onder 1 uitgeverJep. En 3 kranten hebben het toevallig vandaag allemaal over de erfbelasting. Dus er moet weet iets gepromoot worden. Spannend.