Binnenlands nieuws

JMD

Well-known member
Nieuw record, de politie maakt de A10 al na 5 kwartier vrij van demonstranten... De vorige keren (A10/12) mochten ze uren blijven staan, net als bij de boerenprotesten.
 

erka

Well-known member
Als ook maar 50% waar is wat Wouter de Winther van de Telegraaf (en hij is vaak best goed geïnformeerd) zegt dan is Omtzigt letterlijk volledig krankzinnig geworden. Compleet van t padje af.
 

gevegt

Well-known member
Als ook maar 50% waar is wat Wouter de Winther van de Telegraaf (en hij is vaak best goed geïnformeerd) zegt dan is Omtzigt letterlijk volledig krankzinnig geworden. Compleet van t padje af.
Schandalig dat dit soort zaken naar buiten worden gebracht.
 

erka

Well-known member
Dat lijkt mij ook ja. Zowel bij de vorige formatie onder Plasterk als bij de huidige met Putters loopt het aardig vast rondom Omtzigt. Plus nog de functie elders en de gestuurde campagneverkiezing destijds bij het CDA. Dan moet je ook kijken naar persoonlijkheden. Sterker nog, ik denk dat een formatie beter werkt als persoonlijkheden goed aansluiten maar dossiers slecht, dan andersom.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Dat lijkt mij ook ja. Zowel bij de vorige formatie onder Plasterk als bij de huidige met Putters loopt het aardig vast rondom Omtzigt. Plus nog de functie elders en de gestuurde campagneverkiezing destijds bij het CDA. Dan moet je ook kijken naar persoonlijkheden. Sterker nog, ik denk dat een formatie beter werkt als persoonlijkheden goed aansluiten maar dossiers slecht, dan andersom.
Precies. Als er chemie is tussen de bewindslieden krijg je ook meer het 'gunnen' van zaken aan elkaar.
 

Joost

Well-known member

Sorry, maar deze is :ROFLMAO:

In de Tweede Kamer wordt wisselend gereageerd. "Het slavernijverleden laat nog altijd diepe sporen na in de levens van veel Nederlanders", zegt GroenLinks-PvdA-Kamerlid Raoul White.
 

JFK

Well-known member
Sorry, maar deze is :ROFLMAO:

In de Tweede Kamer wordt wisselend gereageerd. "Het slavernijverleden laat nog altijd diepe sporen na in de levens van veel Nederlanders", zegt GroenLinks-PvdA-Kamerlid Raoul White.
Die is niet goed snik.
 

JMD

Well-known member
In het Tweede Kamergebouw, op stations, tegenwoordig mogen overal antisemitische teksten gezongen worden bij demo's. Politie komt wel, maar staat er lachend bij en treedt pas na uren op, ontruimt, zegt foei en er gebeurt niks.
Zing je als supporters datzelfde in het uitvak in de ArenA of bij een thuiswedstrijd tegen Ajax dan komt er straf voor de club en de supporters...
Misschien dus toch maar die 'From the river to the sea' mensen uitnodigen om mee te gaan naar een duel in de ArenA, ben benieuwd wat Halsema dan doet... :p
 
Bovenaan