Binnenlands nieuws

Batigoal

Well-known member
En voor de 17264e keer een explosie in Vlaardingen in de buurt van die 'loodgieter'. Echt, pak zo'n vent gewoon op. Ook al zou hij op magische wijze onschuldig zijn, is het een gevaar voor de omgeving.
 

erka

Well-known member
En voor de 17264e keer een explosie in Vlaardingen in de buurt van die 'loodgieter'. Echt, pak zo'n vent gewoon op. Ook al zou hij op magische wijze onschuldig zijn, is het een gevaar voor de omgeving.

Was dit die explosie bij zijn garagebox? Dat is dan extra triest, want daardoor is het hele huis dat ernaast stond afgebrand van mensen die er niks mee te maken hebben.

Ik vind het vooral vreemd dat de daders na zo'n lange tijd nog niet zijn gepakt. En dan bedoel ik niet de loopjongens (meestal zwakbegaafde geronselde kinderen) maar de echte daders die hier achter zitten.
 

erka

Well-known member
In Ede schijnt het te gaan om een gijzeling waarbij de gijzelnemer dreigt de hele straat op te blazen.
 

Mario

Well-known member
Als kind vaak in Ede geweest, mijn oma en opa kwamen daar vandaan. Tegenwoordig is het ook niet zo geweldig daar volgens mij.
 

JMD

Well-known member
Ik vind het vooral vreemd dat de daders na zo'n lange tijd nog niet zijn gepakt. En dan bedoel ik niet de loopjongens (meestal zwakbegaafde geronselde kinderen) maar de echte daders die hier achter zitten.
Dit dus...
 

JMD

Well-known member
Verdachte was dus al bekend bij de politie...
Echt, opsluiten die vent en sleutel weggooien. Ben zo klaar met dat soort kansloze types, van welke huidskleur of religie dan ook...
 

JFK

Well-known member
En voor de 17264e keer een explosie in Vlaardingen in de buurt van die 'loodgieter'. Echt, pak zo'n vent gewoon op. Ook al zou hij op magische wijze onschuldig zijn, is het een gevaar voor de omgeving.
We hebben een uitstekende minister van justitie die meteen als een dolle gaat twitteren dat we zo niet met mekaar om moeten gaan.
Daarna zal ze bij WNL met dat poppestemmetje gaan vertellen dat dit keihard aangepakt moet worden.

Ik heb er alle vertrouwen in.
 
Bovenaan