En voor de 17264e keer een explosie in Vlaardingen in de buurt van die 'loodgieter'. Echt, pak zo'n vent gewoon op. Ook al zou hij op magische wijze onschuldig zijn, is het een gevaar voor de omgeving.
Dit dus...Ik vind het vooral vreemd dat de daders na zo'n lange tijd nog niet zijn gepakt. En dan bedoel ik niet de loopjongens (meestal zwakbegaafde geronselde kinderen) maar de echte daders die hier achter zitten.
Gijzeling in een cafe idd...In Ede schijnt het te gaan om een gijzeling waarbij de gijzelnemer dreigt de hele straat op te blazen.
Als kind vaak in Ede geweest, mijn oma en opa kwamen daar vandaan. Tegenwoordig is het ook niet zo geweldig daar volgens mij.
We hebben een uitstekende minister van justitie die meteen als een dolle gaat twitteren dat we zo niet met mekaar om moeten gaan.En voor de 17264e keer een explosie in Vlaardingen in de buurt van die 'loodgieter'. Echt, pak zo'n vent gewoon op. Ook al zou hij op magische wijze onschuldig zijn, is het een gevaar voor de omgeving.
Nederland is helaas aan het aftakelen.
Bart Kemp is een ultra rechtse staatsmongool.Gijzeling ten einde, een blanke Eritreer aangehouden als verdachte.
Nou nou.Bart Kemp is een ultra rechtse staatsmongool.
Dit zit er al bij..Net als PSV!