Binnenlands nieuws

zwammy

Well-known member
Oh ja van die mensen die hier koken vanwege het gevaar en elk jaar weer terug op vakantie gaan. Ach ja, welkom in ons land
 

JMD

Well-known member

Als het voetbalsupporters betreft dan is een halve zin op Twitter al voldoende om volledig op te schalen en draconische maatregelen te nemen. Apart.
Precies.

En het is niet zo dat er voor het eerst (in Den Haag) gedoe is met Eritreëers... Onder het NOS-artikel over de rellen van gisteravond stonden al minstens 2 andere berichten over rellen...

Ik vraag me overigens af waarom je als regeringsgezinde Eritrëer vlucht? Van de 'oppositie' kan ik het me zeker voorstellen, maar als jouw partij met jouw dictator aan de macht is wat doe je dan hier?
 

erka

Well-known member
Ik vraag me overigens af waarom je als regeringsgezinde Eritrëer vlucht? Van de 'oppositie' kan ik het me zeker voorstellen, maar als jouw partij met jouw dictator aan de macht is wat doe je dan hier?

Het is daar meer een burgeroorlog waarbij niemand veilig is.
 

JMD

Well-known member
En hoe wilde je dat doen dan? De grens overzetten?
Gaan er geen vliegtuigen naar Eritrea dan?

En let op: de mensen van de oppositie moet je hier houden, maar die zijn niet gevlucht naar Europa om hier weer dezelfde idioten tegen te komen. Die regeringsgezinden gaan maar lekker in Eritrea zitten als ze zich hier niet kunnen gedragen. We gaan hier geen burgeroorlogen doen.

Op die manier vergroot je ook het draagvlak voor de échte vluchtelingen. (zoals die oppositieleden uit Eritrea)
 

erka

Well-known member
Twee doden. Inderdaad heel naar ongeluk. Waarbij ik me dan weer afvraag hoe dit mogelijk is ondanks alle zeer strenge veiligheidsvoorschriften in Nederland. Want het was rustig weer.
 

erka

Well-known member
Dat meisje van 17 in Winsum dat is doodgestoken vanwege dat ze t uitgemaakt had met haar vriendje. Manmanman wat triest.
 
Bovenaan