Binnenlands nieuws

JMD

Well-known member

Goh, verrassend, men wil niet dat de politiek het leven van de burger bepaalt... Daar had ik geen onderzoek van de WRR voor nodig... Nu maar hopen dat de politiek hier ook gevolg aan gaat geven, anders zitten we bij de volgende verkiezingen met nog meer zetels voor Wilders, Omtzigt, BBB enz
 

erka

Well-known member
KLM heeft tientallen vluchten geannuleerd vanwege de verwachte 1-3 cm sneeuw. Je lacht je toch helemaal kapot om die onzin.
 

JMD

Well-known member
KLM heeft tientallen vluchten geannuleerd vanwege de verwachte 1-3 cm sneeuw. Je lacht je toch helemaal kapot om die onzin.
En vanochtend ligt er bij ons helemaal niks meer (oke, beetje in de grasvelden en wat op de stoep). Kan me niet voorstellen dat het op Schiphol heel veel anders is... Ook gisteravond viel het wel mee, het meeste was direct weg op de straat
 

Eef de Kip

Well-known member
Zat me er eigenlijk wel een beetje op te verheugen, had nou niet het idee dat er een pak zou komen maar een paar cm had ik wel heel leuk gevonden.
Hele dag een beetje gekeken op ventusky en buienradar en vanaf een uur of 6 zou het los gaan hier in Haarlem.

Tsj, ik denk een mm of 2 op de ramen van een paar auto's en verder dus helemaal niets, jammer.
 

De Wolf

Well-known member
Met sneeuwval moet een vliegveld als Schiphol de baan sneeuwvrij houden. Dat moet tussen het landen van vliegtuigen door dus heb je ook een lagere capaciteit.
 

erka

Well-known member
Zat me er eigenlijk wel een beetje op te verheugen, had nou niet het idee dat er een pak zou komen maar een paar cm had ik wel heel leuk gevonden.
Hele dag een beetje gekeken op ventusky en buienradar en vanaf een uur of 6 zou het los gaan hier in Haarlem.

Tsj, ik denk een mm of 2 op de ramen van een paar auto's en verder dus helemaal niets, jammer.

Hier vanmorgeen een hele witte wereld met zo'n 3cm sneeuw. Vanavond nog een kans en dan hebben we deze zware winter voorlopig weer even gehad.
 

Mario

Well-known member

erka

Well-known member
Huppakkee, 20 jaar de bak in voor moord als het aan de Erka-Sharia ligt. Weg met dat tuig!
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan