Binnenlands nieuws

zwammy

Well-known member
Joodse scholen blijven morgen dicht omdat se 5e collene haar Jodenhaat wereldwijd mogen laten zien. Kunnen we morgen mooi aanschouwen dat het maar een klein percentage is.
 

zwammy

Well-known member
Nou die spijker is niet meer te zien zo hard die naar binnen geslagen is. Net als het vorige filmpje van hem
 

gevegt

Well-known member
Iemand het filmpje van Hans Teeuwen gezien. Hij heeft wel een punt!
Hij heeft gewon groot gelijk.
Persoonlijk gun Hamas een apart plekje in Hel.

Over een paar weken maar discussiëren over de reactie van Israël en hoe het nu eindelijk opgelost kan worden.
 

Wigboldus

Well-known member
Je vindt het te vroeg wat de politiek doet?
Nee, ik vind het vreemd dat direct na de aanslag de discussie er is wat Israël allemaal verkeerd doet en dat in de straten geweld wordt verheerlijkt en de jodenhaat duidelijk zichtbaar op straat aanwezig is en de partijen die discriminatie hoog in het vaandel hebben nu zwijgen. Ik zou me daar ook duidelijk over opwinden als dit bij een andere groep gebeurd.
 

gevegt

Well-known member
Nee, ik vind het vreemd dat direct na de aanslag de discussie er is wat Israël allemaal verkeerd doet en dat in de straten geweld wordt verheerlijkt en de jodenhaat duidelijk zichtbaar op straat aanwezig is en de partijen die discriminatie hoog in het vaandel hebben nu zwijgen. Ik zou me daar ook duidelijk over opwinden als dit bij een andere groep gebeurd.
Gezien je achtergrond kan ik je prima volgen en wat betreft die idioten met de Palatijnse vlag ook.
Wat dat politieke spelletje betreft komt nu helaas al van beide kanten.
 
Bovenaan