Haha, ik wist het.Leg uit.
Haha, ik wist het.
Ze willen gewoon weer tweespalt zaaien omdat de burgemeester de vlag niet wilde hijsen en er verkiezingen aan komen.
Maar dat weet jij ook wel.
Je vindt het te vroeg wat de politiek doet?Wel vreemd dat deze discussie er is na een terroristische aanslag.
Hij heeft gewon groot gelijk.Iemand het filmpje van Hans Teeuwen gezien. Hij heeft wel een punt!
Nee, ik vind het vreemd dat direct na de aanslag de discussie er is wat Israël allemaal verkeerd doet en dat in de straten geweld wordt verheerlijkt en de jodenhaat duidelijk zichtbaar op straat aanwezig is en de partijen die discriminatie hoog in het vaandel hebben nu zwijgen. Ik zou me daar ook duidelijk over opwinden als dit bij een andere groep gebeurd.Je vindt het te vroeg wat de politiek doet?
Gezien je achtergrond kan ik je prima volgen en wat betreft die idioten met de Palatijnse vlag ook.Nee, ik vind het vreemd dat direct na de aanslag de discussie er is wat Israël allemaal verkeerd doet en dat in de straten geweld wordt verheerlijkt en de jodenhaat duidelijk zichtbaar op straat aanwezig is en de partijen die discriminatie hoog in het vaandel hebben nu zwijgen. Ik zou me daar ook duidelijk over opwinden als dit bij een andere groep gebeurd.
Zo, die komt wel even binnen