Binnenlands nieuws

zwammy

Well-known member
Klopt, ik weet er niet veel van, maar lees/hoor al lange tijd over bezuinigingen bij de GGZ. Risico dat dit soort gruwelijke dingen zouden gaan gebeuren, wordt al veel langer voor gewaarschuwd.

12 jaar VVD is niet overal goed voor geweest inderdaad
 

zwammy

Well-known member
Nou, het ging vooral om het opschalen want nu kan het als blijkt dat er een aanval bezig is in Rotterdam.
 

Batigoal

Well-known member
Het valt me altijd op dat seriemoordenaars, zware zedendelinquenten en andere psychopaten in bijna alle gevallen eerder veroordeeld zijn voor zware dierenmishandeling. Dat krijg je natuurlijk zonder empathisch vermogen en een zieke geest. Maar dat verband is er zo vaak dat je bij voorbaat dat soort lui in de gaten zou moeten houden.
 

U.G.

Well-known member
Het bestaat nog steeds. Alleen voor behandelingen heb je zoals overal enorme wachtlijsten.

Ja die wachtlijsten worden steeds absurder, ik kan misschien wel raden waardoor, maar goed, het is nou eenmaal een feit waarmee we te dealen hebben. Maar de logica achter heel veel behandeltrajecten ontgaan mij volledig. Voorbeeld : wat heeft het voor nut om iemand in een verslavingskliniek een detox en een behandeling aan te bieden om vervolgens diegene dan voor de nazorg ( de allerbelangrijkste fase !) wéér op een maandenlange wachtlijst te gooien ! Je hebt dan letterlijk bijna gewoon een ton weggegooid, en je weet dat diegene bijna op zeker weer gaat terugvallen en weer helemaal opnieuw moet beginnen. Te bizar voor woorden de verspilling.
 

U.G.

Well-known member
Er lopen heel wat verwarde mensen rond in dit land.

Nou …ken je het Poortugaal ( what’s in a name ) - complex ? Allemaal klinieken bij elkaar, inclusief tbs. Mijn god..daar past een gemiddelde dorp in NL drie keer in, er rijdt een ov bus daar, die heeft er gewoon vier haltes. En dat is alleen voor regio R’dam, en stukje Brabant en Zeeland. Maar als ik een wandeling maak ‘s avonds door R’dam dan heb ik steeds vaker het idee dat ze nog heel wat kunnen uitbreiden in Poortugaal !
 

U.G.

Well-known member
Echt een gestoorde gast.


Verhaal in link is schokkend

Deze kerel was niet een beetje de weg kwijt hè.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

stc

Well-known member
Collega woont in dezelfde straat van de eerste schietpartij

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

zwammy

Well-known member
Geen Israëlische vlag durven ophangen en na een aanslag op Joden de Joodse instellingen moeten beveiligen. Maar gelukkig zijn er geen problemen met een bepaald geloof hier.
 
Bovenaan