Binnenlands nieuws

Max

Administrator
Forumleiding
Een ander hield zich niet aan de voorwaarden van vrijlating en ging op vakantie.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik ben vooral benieuwd of het OM een zaak heeft en wat ze uiteindelijk kunnen aantonen. Het komt op mij allemaal nog niet heel overtuigend over. Verdachten maken slim gebruik van de onoverzichtelijke situatie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gaat inderdaad weinig worden. Ze hebben sowieso ze wat tijd gegund om de verhalen goed op elkaar af te stemmen.
 

erka

Well-known member
Vannacht wakker geschud door een flinke beving. Ik woon aan de rand van de stad, meeste aardbevingen voel ik niet. Maar deze (en de meeste eerdere 3+) wel. Het duurt een paar seconden en je hele bed gaat gevoelsmatig heen en weer. Net alsof je op een schip ligt. Ook hoor je het huis en glas kraken. Als je midden in het gebied woont is het effect nog veel sterker. Je voelt m eigenlijk onder je door rollen als het ware.

Het lijkt misschien niet zoveel, 3.1 op Richter, maar omdat ze zo ondiep in de bodem zitten en de bodem super slap is (klei en veen) is het effect groter.

Dit gaat vast weer honderden schades opleveren, en vast ook wel een aantal acuut onveilige situaties. Ik heb zelf ook aantal scheuren, die ongetwijfeld weer wat groter zijn geworden. Straks maar eens kijken.
 

erka

Well-known member
700+ schademeldingen alweer. Let wel, dit zijn nog mensen die de moeite nemen en niet al zodanig murw zijn gebeukt door de instanties dat ze er niet eens meer aan beginnen.
 

erka

Well-known member
Uit de vaargegevens blijkt dat beide boten veel te hard hebben gevaren. Je mag daar 20 km/u (11 knopen). De Tiger ging 50 km/u en de watertaxi 30 km/u.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Waar dat ongeluk van de omgekomen Sanne en Hebe al verschrikkelijk genoeg is; maakt twitterend Nederland het allemaal nog vreselijker. Mark, de beste vriend van Sanne, heeft dus eerder deze week een wanhopige oproep gedaan op tv toen de auto nog niet gevonden was. Hebben van die wannabe-detectives een oude zaak tegen hem gevonden waarin hij beschuldigd werd van seksueel overschrijdend gedrag. Dit bleek om een smaad zaak te gaan, want hij is volledig vrijgesproken door de rechtbank. Maar intussen is hij dus al aan de hoogste boom opgehangen en zit hij nu ondergedoken vanwege tientallen doodsbedreigingen. Te walgelijk voor woorden gewoon.
 
Bovenaan