Binnenlands nieuws

Pascallovic

Well-known member
Daar is een grootstedelijke oplossing voor door alle pinautomaten te verwijderen. Binnen 500 meter had je toen ik hier kwam wonen ik denk iets van vier tot zes pinautomaten. Dat zijn er nu nul. De dichtstbijzijnde is nu 650 meter en als je dan eens cashgeld nodig hebt heeft die storing en mag je de andere kant op lopen en zit je dus aan ruim het dubbele aan gelopen meters. Je kan dus beter de fiets pakken met de zoektocht naar een pinautomaat die het ook doet.
Ach, in Purmerend zijn ze nu begonnen met juweliers te plofkraken. Die pinautomaten verwijderen is slechts een schijnoplossing.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Fysiek geld is zó 2019.

Toen een hoop cashgeld gekregen voor mijn bruiloft. Als je dat dan grotendeels afstort heb je weer cash nodig als er iemand gaat trouwen. Van de zomer in Duitsland gepind. Daar zijn ze wel nog gek op cash.

Ach, in Purmerend zijn ze nu begonnen met juweliers te plofkraken. Die pinautomaten verwijderen is slechts een schijnoplossing.

Dan moeten we de juweliers verwijderen.
 

erka

Well-known member
In Ter Apel heeft een 32 jarige man zonder vaste woon of verblijfplaats (dus: asielzoeker die nog niet toegelaten is) in Ter Apel even de ruiten van tientallen auto's ingeslagen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Sowieso zijn auto’s slecht voor het milieu. Hadden die auto’s daar niet gestaan, dan waren die ruiten niet gesneuveld.
 

erka

Well-known member
Het was dus inderdaad een asielzoeker die bovendien psychisch zwaar in de war was. Die had niet vrij over straat mogen lopen maar eenmaal in Ter Apel was zijn beoogde begeleiding nergens te vinden en toen ging ie los. Gelukkig waren het maar auto's deze keer.
 

erka

Well-known member
Ik kwam erachter dat HAK (van de groenten in potten) een Russisch bedrijf is tegenwoordig. Weer een illusie armer.
 
Bovenaan