Binnenlands nieuws

erka

Well-known member
1,3 biljoen (1300 miljard) lijkt mij ook rijkelijk veel. De hele economie van Polen is volgens mij 500 miljard en dat van Duitsland 3,5 biljoen.

Pascallovic

Well-known member
1,3 biljoen lijkt mij een logisch bedrag om te eisen hoor. Oekraine had het er in juli ook al over dat voor de volledige wederopbouw op dat moment 750 miljard nodig was. Daar komt dan nog de rest bij qua economische schade, etc. Dus die gaan dan ook al richting dat bedrag.

Pascallovic

Well-known member
Die hebben ze er juist bijgetrokken, anders is het een koopje voor Duitsland, terwijl de reeele schade die ze hebben toegebracht wel in die orde van grote waren toen der tijd. 🙃

zwammy

Well-known member
4 mensen dood rijden omdat je zonodig met een gehuurde Mercedes moet denken dat je Max Verstappen op de openbare weg bent 😔

Jef400

Well-known member
Die hebben ze er juist bijgetrokken, anders is het een koopje voor Duitsland, terwijl de reeele schade die ze hebben toegebracht wel in die orde van grote waren toen der tijd. 🙃
Zoals ik al zei, de EU-gelden staan onder druk dus ze proberen het op deze manier.

erka

Well-known member
Vooral herstelbetalingen gaan eisen, daar is het wel eens eerder om misgegaan in de geschiedenis.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member

Hier had Bij1 ook wel op mogen reageren… :)

Jef400

Well-known member
Ik heb als oud HvA medezeggenschapsraadslid zoveel meegemaakt dat het verhaal waar, niet waar, half waar en alles daar tussenin kan zijn.

Jef400

Well-known member
Ook dat zou niet de eerste keer zijn. In mijn tijd handelde ik niet op een enkel bericht. Je hebt dossiervorming nodig voordat je processen kunt veranderen.

Max

Administrator
Forumleiding
Het zal gerust voorkomen, maar dit is hooguit gebaseerd op zo’n geval.

Bovenaan