Binnenlands nieuws

JMD

Well-known member
Er is bevestigd dat er doden zijn. Het kunnen er meer zijn want men weet niet wat er nog onder de vrachtwagen ligt…. Pfff…
 

erka

Well-known member
6 doden dus. Manman. Ik heb dat dorp eens even opgezocht op de kaart, je hebt dus de dorpskern en een apart streekje (Zuidzijde) met pak m beet 100 huizen. Dit ongeluk is dus gebeurd in dat streekje waar waarschijnlijk elke dorpsbewoner bij was. Wat een drama.
 

ALenstra

Well-known member
Volgens het transportbedrijf moest hun chauffeur plotseling uitwijken voor een busje lees ik net op ad.nl.
 

ALenstra

Well-known member
Ik lees dat de beruchte overvaller Appie A. binnenkort mogelijk vrij komt. Bekend van de bloedige overval op een Albert Heijn filiaal in Oosterbeek ruim dertig jaar geleden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik lees dat de beruchte overvaller Appie A. binnenkort mogelijk vrij komt. Bekend van de bloedige overval op een Albert Heijn filiaal in Oosterbeek ruim dertig jaar geleden.

Ik kan mij daar echt weinig van herinneren. Moet wel zeggen dat ik deze maand op vakantie was op de Veluwe en mijn vrouw bij het zoeken naar een supermarkt op google maps uitkwam bij een Albert Heijn in Oosterbeek en we zijn er ook vlak langsgereden bij een bezoekje aan Arnhem. Daarnaast hebben we wel eens een gewaardeerd lid afgezet in Oosterbeek. Komt zo allemaal wel erg dichtbij.
 

Abubakari

Well-known member
Polen eist 1,3 biljoen euro van Duitsland voor de invasie en bezetting van het land door nazi-Duitsland in WO II.Duitsland wijst die claim af.

Lijkt me dat Nederland ook nog wel een claim in kan dienen. Geld zat bij de Duitsers.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Jef400

Well-known member
Die Polen zijn toch al gecompenseerd? Ik denk dat ze weer geld zien omdat de EU-gelden onder druk staan.
 
Bovenaan